پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
سخنگوی نیروی انتظامی در رابطه با شهادت هشت مرزبان توضیحاتی را ارائه کرد.

شعارسال: سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان در منطقه چالدران آذربایجان غربی اظهار داشت: این مرزبانان طی درگیری با تروریست‌های مزدور در عصر روز گذشته، جان خود را در دفاع از حریم میهن فدا کردند.

وی افزود: ساعاتی پس از وقوع این حادثه، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به برقراری امنیت کامل در هنگامه بزرگترین پیاده روی دنیا در آستانه اربعین حسینی گفت: به فضل و کرم الهی و هوشیاری مامورین و مرزبانان ناجا و همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول هیچگونه مشکل امنیتی در منطقه وجود نداشته و امروز امنیت در بالاترین ضریب خود قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396 ، کدخبر: 744421 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین