پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
بعد از شنیدن خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری و دست به دست چرخیدن این خبر، بالاخره وی با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر ازدواجش را تائید کرد.

شعار سال : بعد از تمام شایعات و حواشی درباره آزاده نامداری، وی رسما خبر ازدواجش را تایید کرد. 

بعد از شنیدن خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری و دست به دست چرخیدن این خبر در فضای مجازی، بالاخره وی با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر ازدواجش را تائید کرد.
آزاده نامداری در اینستاپست خود نوشت: سلام ازدیشب تاالان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بود،واین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنه،که دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگم،که گویا نمیشه صبرکرد.

اما جدای این روایت، خبری نیز وجود دارد که از زاویه ای دیگر به این ازدواج نگریسته است.
گفته می شود :همسر دوم آزاده نامداري، سجاد عبادي، فرزند رحيم عبادي رييس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فريده ماشيني از فعالان جبهه مشاركت است.

* ازدواج مجدد 12 روز بعد از طلاق

سجاد عبادي تنها ١٢ روز پيش از رسانه اي شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداري يعني بيست و دوم شهريور همسر اولش را طلاق داده است.

پس از اين ازدواج بايد شاهد رابطه نزديك تر آزاده نامداري و مهناز افشار باشيم زيرا كه همسر اين دو رابطه اي نزديك با يكديگر داشته و آنطور كه گفته مي شود هر دو مدتي كوتاه پيش از ازدواج دومشان از همسر اول خود طلاق گرفته اند.

در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر، که در صفحه مجازی وی منتشر شده است، نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را می خوانید:


آقاي سجاد عبادي! گل هايي كه هر سه شنبه برايش مي بردي از همان گل فروشي مي خريدي كه براي من هم در اين ٣ سال خريدي؟! حرفهايي كه سر سفره عقد در گوشش گفتي از جنس همان حرفهايي بود كه در اين ٣ سال در گوشم زمزمه كردي؟! راستي به او هم گفتي كه هميشه دوستش داري؟! مردي كه سر قولش نماند مرد نيست، پس حساب من با تو هيچ!


سجاد عبادی

خانم نامداري عزيز، بانوي حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگي ام بودم كه تو آمدي من بودم و تو آمدي او ٢٢ شهريور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل هاي رز سفيدت عكس مي گذاري و روزهاست كه آينه و شمعدان خانه مشترك جديدت را به نمايش گذاشته اي حساب تو و خانواده هايي كه از هم پاشيدي با خدا پ.ن: خدايا باز من ماندم و تو».

لازم به ذکر است، آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار میداد.

اطلاعات داده بودند.

* اما همسر جدید این مجری زن تلویزیون را بهتر بشناسیم

همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.

سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی است. سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد.

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.

وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است؛ یعنی همان دانشگاهی که پدرش قائم مقام آن است!

* اما پدر سجاد عبادی کیست؟

پدرشوهر نامداری؛ مشاور رییس دولت اصلاحات

رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم رساند.



رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

* مادرشوهری که فعال مسائل زنان و قرآن پژوه بود

فریده ماشینی مادرشوهر آزاده نامداری در قید حیات نیست.

وی که فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب مشارکت هم پیش رفته بود.

ماشینی که در جریان حوادث پس از انتخابات ۸۸ یک بار بازداشت هم شده بود در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت .وی را به عنوان زنی قرآن پژوه نیز می شناختند.


* آیا عقدشان را رییس دولت اصلاحات جاری ساخته؟

خطبه عقد ازدواج اول نامداری با فرزاد حسنی را سیدحسن خمینی خوانده بود.

نزدیکی خانواده همسر دوم نامداری به رییس دولت اصلاحات این حس را پیش روی مخاطب قرار می دهد که احتمالا خطبه عقد وی و همسرش را نیز رییس دولت اصلاحات جاری ساخته است.

* چه کسی خطبه دوم عقد پدرشوهر آزاده نامداری خوانده است؟

 رحیم عبادی، همسر مرحوم ماشینی،یک سال بعد از فوت وی با زهرا شجاع نوری،یکی از زنان فعال سیاسی که دوست صمیمی همسرش بوده است ازدواج کرد و خطبه عقد آنها را نیز رییس جمهور اسبق کشورمان خواند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت ایران خبر، تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ، کد مطلب: 41809، www.irankhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
2
0
یعنی موندم این همه اطلاعات دقیق از کجا در آوردین
به زندگی خصوصی مردم چه کار دارین به شما که کی با کی ازدواج کرد یا از کی طلاق گرفت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
0
یعنی موندم این همه اطلاعات دقیق از کجا در آوردین
به زندگی خصوصی مردم چه کار دارین به شما که کی با کی ازدواج کرد یا از کی طلاق گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین