پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
آزاده نامداری از مجری‌های نام آشنای تلویزیون که می‌گوید از حضور در فضای سیاست می‌ترسد، گلایه‌هایی از بانوانی که وارد سیاست پارلمانی شدند هم دارد و معتقد است آنها کاری برای جامعه زنان نکرده‌اند.
شعارسال: او به خبرآنلاین درباره سیاست و نقش زنان توضیحاتی داد که در ادامه بخش‌هایی از آن آمده است.

* چقدر علاقه دارید روزی رئیس‌جمهور شوید؟

من اصلا نمی‌توانم رئیس‌جمهور شوم. خانه خودمان را هم به زور اداره می‌کنم.

* هیچ علاقه‌ای ندارید که یک روز رئیس‌جمهورتان یک خانم باشد؟

من خیلی مطالبات دیگری دارم، نقطه انتهاییش به این موضوع می‌رسد. من خیلی دوست دارم رئیس‌جمهورم یک خانم باشد، چون فکر می‌کنم خانم‌ها با لطافتی که دارند می‌توانند مشکلات خانم‌های دیگر را حل کنند، اما خانم‌هایی که ما به مجلس فرستادیم، باز هم ما را درک نکردند و کار بزرگی برای خانم‌های دیگر انجام ندادند.

* سقف بلندپروازی شما می‌تواند این باشد که روزی نماینده مجلس بشوید؟

نه، من علاقه‌ای به حوزه سیاست ندارم. به جهت اینکه فکر نمی‌کنم بتوانم کاری از پیش ببرم. یک بخشش به این دلیل است که کاراکتر خودم را می‌شناسم و من خیلی با همه چیز عاطفی برخورد می‌کنم.

* در انتخابات مجلس به خانم‌ها رای دادید؟

من در انتخابات کاملا لیستی رای می‌دهم. اصلا خانم و آقا برایم اهمیت ندارد. بیشتر این برایم مهم است که کسی که وارد مجلس و شورای شهر می‌شود چگونه فکر می‌کند. من اسم نمی‌توانم بیاورم. ما خانمی را به شورای شهر فرستادیم که به جای راستگو، دروغگو شد.(خنده)

* آقای رشیدپور در میتینگ انتخاباتی کنار آقای روحانی رفت و عکس‌هایی گرفتند و فعالیت‌هایی کردند، شاید حضور ایشان جوان‌ها را جذب کرد. به شما هم پیشنهاد شده است که در میتینگ‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری حاضر شوید؟

بله، ولی برایم جذابیت نداشت. من هیچ‌گاه شرایط سیاسی را قبول نمی‌کنم، نه اینکه بگویم سیاست بد است و من آدم مهمی هستم. نگاه سیاسی و سیاست ماجرایی است که در گذر زمان تغییر می‌کند.

* به شما پیشنهاد شده است که وارد لیست به عنوان نماینده شورای شهر بشوید؟

بله، برای شورای شهر تهران به بنده پیشنهاد شده است.

* این چهره‌های سینمایی و ورزشی که به شورای شهر رفتند، عموما موفق نبودند. این احساس خطر را کردید یا واقعا این بحث توانایی نداشتن بود؟

نه، من می‌گویم برای هر کاری باید پرسید که چرا این کار را می‌خواهم بکنم. من هیچ اهانتی به کسی نمی‌خواهم داشته باشم، شاید هم آنهایی که رفته‌اند به شورای شهر موفق بودند ولی من از خودم می‌پرسم که من چرا باید بروم. اتفاقا چند روز پیش با یک خانم بازیگر که اسمش را نمی‌برم داشتیم درمورد شورای شهر حرف می‌زدیم. ایشان گفتند در زمانی که انتخابات شورای شهر بود به او برای انتخابات شورای شهر پیشنهاد داده بودند که کاندیدا و وارد لیست شود اما بعد رد صلاحیتش کردند. بعد این خانم به من می‌گفت همان کسانی که از من خواستند بیایم کاندیدا شوم، خودشان مرا رد صلاحیت کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شوشان، تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1395، کدخبر: ۵۸۸۸۹، www.shooshan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین