پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مدیرعامل "های وب" نتیجه گزارش جلسه با مدیران سازمان بورس را اعلام کرد و ضمن پوزش از خطای رخ داده، متعهد شد از تکرار موارد مشابه جلوگیری کند.

شعار سال: در پی توقف نماد "های وب" در چهارشنبه گذشته که به گفته سعید محمد علیزاده مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس ناشی از ابهامات جدید و مربوط انتشار توضیحات شرکت در مورد ارزشگذاری بلوک 17 درصدی سهام بود، ایمان میری مدیرعامل این شرکت  اعلام گفته بود در جریان توقف نماد قرار گرفتم اما علت آن را نمی دانم. جلسه ایی از قبل تعیین شده با مسئولان سازمان بورس برای ظهر امروز (چهارشنبه) دارم و این موضوع را خواهم پرسید.

براساس این گزارش، وی بعد از حضور در سازمان بورس ، مانند دفعات قبل از طریق تلگرام اقدام به ارایه توضیحات کرد و گفت: طور قطع خیلی از عزیزان در خصوص دلیل بسته شدن نماد سوال دارند که باید عرض کنم امروز (چهارشنبه) به درخواست ما جلسه ای را با حوزه نظارت در سازمان بورس داشتم که موارد دفاعیه خود را در خصوص اشکالات نامه ارسالی دیروز در کدال پاسخ بدهیم.

در خصوص مشورت عمومی با دیگران در خصوص نحوه و میزان افزایش سرمایه، انتشار نامه درخواست معامله بلوکی و جزییات آن قبل از تایید و انتشار توسط شرکت بورس، پاسخ دادن به سوالات افراد و سهامداران توسط افراد دارای اطلاعات نهانی از جمله مدیرعامل و مواردی از این دست، بنظر نهاد ناظر موجب جهت دهی به بازار می گردد و این خلاف قوانین است.

بنده نیز از اعلام کردم علیرغم برداشت متفاوت از دستورالعمل ها بعلت مبنا بودن برداشت نهاد ناظر، ضمن عرض پوزش از خطای رخ داده، متعهد گردیدم از تکرار موارد مشابه جلوگیری نمایم. از اینرو تا زمان اعلام دستورالعمل جدید انتشار اطلاعات از پاسخ دادن به سوالات معذورم و تمام سوالات سهامداران محترم را بخش امور سهام پاسخ خواهند داد.

در خصوص دلیل بسته شدن نماد هم همانگونه که در اطلاعیه ناظر محترم بیان شده است ابهام در شفافیت اطلاعات دلیل این امر بیان گردید و باید منتظر پاسخ نهاد مرکز مشاوران قوه قضاییه در خصوص استعلام سازمان ماند و مشخصا بیان شد که در حال حاضر نیازی به ارسال توضیحات از جانب شرکت نمی باشد.

لطفا تا زمان اظهار نظر سازمان صبور باشید. بنده و سایر همکارانم متعهد به پیگیری موارد برای بازگشایی نماد در کوتاه ترین زمان ممکن خواهیم بود.

وی همچنین در متن دیگری اعلام کرد: هر چند از پاسخ به سوالات نهی شده اما از حرف زدن و دفاع از خود و شرکت در قبال تهمت ها منع نشده و قرار است. شنبه نامه پیشنهاد برای سازمان در خصوص نگرانی از قیمت گذاری سهام شرکت های پارس آنلاین ارسال می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بورس پرس، تاریخ 23 آذر 96، کد مطلب: 70198: www.boursepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین