پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
معاون امور عمرانی استاندار فارس گفت: با اتصال پروژه خط ریلی استان فارس به بوشهر ضمن خارج ساختن خط ریلی شیراز از بن بست، خط ریلی تهران تا فارس را دارای توجیه اقتصادی می‌کند.

شعار سال: عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در نشست بررسی اجرای اتصال خط ریلی شیراز به بوشهر با بیان اینکه خط ریلی بوشهر از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: خط ریلی بوشهر و اتصال آن به راه‌آهن شیراز، خطوط راه‌آهن تهران تا فارس را اقتصادی می‌کند.

وی با بیان اینکه زمان برگشت سرمایه‌گذاری خط ریلی شیراز به بوشهر بسیار کوتاه است افزود: با اتصال خط ریلی شیراز به بوشهر به سبب افزایش حمل و نقل بار، زمان بازگشت سرمایه‌گذاری آن در یک دوره کوتاه امکان‌پذیر می‌شود و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در این عرصه هزینه نیست.

معاون امور عمرانی استاندار فارس با تاکید بر اهمیت اتصال خط ریلی شیراز به بوشهر گفت: با اتصال پروژه خط ریلی استان فارس به بوشهر ضمن خارج ساختن خط ریلی شیراز از بن بست، خط ریلی تهران تا فارس را دارای توجیه اقتصادی می‌کند.

رحیمی، کاهش هزینه‌های حمل و نقل بار، صرفه جویی در سوخت، بهبود وضعیت اقتصادی منطقه، کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصادی استان‌های مختلف را از جمله مزایای اتصال خط ریلی شیراز به بوشهر دانست.

وی، افزود: با اجرای خط ریلی شیراز به بوشهر و اتصال آن به راه آهن گل‌‌گهر اتفاق میمونی در این عرصه محسوب می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار فارس تاکید کرد: هر نوع همکاری برای تسریع در اجرای خط ریلی شیراز به بوشهر از سوی استانداری فارس انجام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:1601674، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین