پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
"حنانه خلفی" نابغه حفظ قرآن جهان اسلام با حضور در محفل انس با قرآن در شهریاسوج، با پاسخ به سوالات مختلف قرآنی حاضرین، همه را شگفت زده کرد.

شعار سال: شامگاه امشب، اختتامیه بیست و دومین جشنواره قران و عترت و محفل انس با قرآن کریم در سالن حکیم جرجانی با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نابغه حفظ قرآن جهان اسلام با حضور در محفل انس با قرآن در شهریاسوج، با پاسخ به سوالات مختلف قرآنی حاضرین، همه را شگفت زده کرد.

حنانه خلفی در این همایش بزرگ قرآنی گفت: بزرگترین آرزویم تلاوت قرآن در مقابل مقام معظم رهبری بود که در تاریخ 24 آبان ماه 94 به آن دست یافتم.

این نابغه قرآنی جهان اسلام افزود: در دیدار با رهبری عنوان شد، حنانه که در محافل مختلف قرآنی حضور دارد و اقدام به تلاوت قرآن می کند، آیا از نظر اسلام مشکل دارد؟ که مقام معظم رهبری با صراحت فرمودند: "هیج اشکالی ندارد، ضبط کنید و در اختیار دیگران قرار دهید."

حنانه خلفی در ادامه افزود: به غیر از حفظ قرآن در رشته ترجمه نیز فعالیت دارم که به دنبال آن ترجمه 23 جز از قرآن کریم را تا کنون حفظ کرده ام.

وی عنوان کرد: در دیدار با حسن روحانی رییس جمهور کشورمان گفت: حنانه مایه مباهات کشور و جهان اسلام و خانواده اش است و خداوند او را برای کشورش حفظ کند.

گفتنی است، رییس جمهور یک دستگاه خودروی پراید به حنانه خلفی نابغه قرآنی جهان اسلام هدیه کرد.

در این مراسم قاری بین‌المللی کشورمان آقای هادی شاکرنژاد در این مراسم حضور داشت و به قرائت قرآن پرداخت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 27 آذر 96، کد مطلب: 104665، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین