پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
رهبر معظم انقلاب در پیامی در گذشت عالم متفکر، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محیی الدین حائری شیرازی را تسلیت گفتند.

شعارسال:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام ­حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم متفکر حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محیی الدین حائری شیرازی رحمه الله علیه را دریافت کردم. ایشان از جمله ی عالمان دینی برجسته و موفقی بودند که عمر بابرکت را یکسره در خدمت تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح و دل و فکر و عمل مخاطبان خود قرار دادند. چه پیش از انقلاب در شیراز و قم و چه پس از پیروزی انقلاب در جایگاه امامت جمعه و پایگاه های برجسته ی دیگر، ذهن و اندیشه ی فعال و کارآمد این روحانی با اخلاص و اهل معرفت و سلوک، همواره نقشی اثرگذار در ترویج معارف اسلامی و قرآنی و انقلابی داشته و به پرورش نفوس پرداخته است. اینجانب فقدان تأثر انگیز این عالم ربانی را به بازماندگان مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به حوزه ی علمیه و عموم مردم عزیز و روحانیون محترم استان فارس تسلیت عرض می کنم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

سیدعلی خامنه ای

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 30 آذر 96،کدخبر: 1955550، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
حجت الاسلام حائری از علمای بزرگ جهان اسلام بودند خدا بیامرزتشان و بالاترین جایگاه بهشت را نصیبشان کن انشالله
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین