پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۵۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح روز چهارشنبه در مرقد مطهر امام راحل حضور یافتند و با اقامه نماز و قرائت فاتحه به مقام شامخ آن عزیز سفرکرده ادای احترام کردند.

شعارسال :



در آستانه دهه فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خمینی به ایران اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح روز چهارشنبه در مرقد مطهر امام راحل حضور یافتند و با اقامه نماز و قرائت فاتحه به مقام شامخ آن عزیز سفرکرده ادای احترام کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مرقد شهدای هفتم تیر و دولت، یاد شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و دیگر شهیدان بزرگوار را گرامی داشتند.
ایشان همچنین در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام با قرائت دعا و فاتحه، علوّ درجات مجاهدان در راه خدا را از درگاه الهی مسألت کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1396، کدخبر: 20446، www.leader.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
چقدر حضرت آقا اون روز احساس دلتنگی و تنهایی کرده...خدا حق همه مظلومای جهانو بگیره
ا.ف75
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
خدا رحمت کنه بنیان گذار کبیر انقلابمون رو
ناشناس
India
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
کاش این شهدا الان زنده میشدن و جای مسئولین بی لیاقت و شکم پرست مارو می گرفتند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین