پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
معاون وزیر خارجه کشورمان بر توجه جدی ایران نسبت به اهمیت و ضرورت تسریع در روند سیاسی حل بحران سوریه و همچنین اقدامات بشردوستانه از جمله در زمینه تبادل بازداشت شدگان، ربوده شدگان و اجساد بین طرف‌های درگیر در سوریه تاکید کرد.

شعار سال: حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه امروز (پنجشنبه) در نخستین روز از هشتمین کنفرانس بین المللی سوریه با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار ضمن بررسی آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه، در خصوص ادامه اقدامات روند آستانه در سه حوزه رویارویی با تروریسم، برگزاری کنگره گفتگوی ملی سوریه و همچنین مسائل فوری بشردوستانه گفتگو و تبادل نظر کردند.

جابری انصاری در این دیدار ضمن تاکید بر توجه جدی جمهوری اسلامی ایران نسبت به اهمیت و ضرورت تسریع در روند سیاسی حل بحران سوریه و همچنین اقدامات بشردوستانه از جمله در زمینه تبادل بازداشت شدگان، ربوده شدگان و اجساد بین طرفهای درگیر در سوریه، نظرات کشورمان در خصوص روند گفتگوهای سوری - سوری و حل و فصل بحران سوریه را تشریح کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 30آذر 96، کدمطلب:13960930000594، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین