پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از پایگاه حمیمیم در سوریه اعلام کرد که اگر تروریست ها مجددا قد علم کنند، روسیه ضربات سختی به آنها وارد خواهد کرد.

شعارسال : به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سوریه اعلام کرد: اگر تروریستها بار دیگر قد علم کنند روسیه ضربه ای به آنها وارد می کند که مشابه آنرا ندیده اند.

وی که در پایگاه حمیمیم سوریه سخن می گفت افزود: اگر تروریستها دوباره سر بلند کنند ضرباتی به آنها وارد خواهیم کرد که تاکنون ندیده اند.

وی افزود: بخش بزرگی از نیروهای ما از سوریه خارج خواهند شد.نیروهای روسیه و سوریه توانستند گروهی از تروریست‌های بین‌المللی با توان نظامی بالا را در عرض ۲ سال شکست دهند.

پوتین در ادامه یادآور شد: روسیه به‌خاطر تلفات دست از نبرد با تروریسم برنمی‌دارد زیرا خاطره آنها به ما نیروی مضاعف برای از بین بردن شرارت می‌دهد.

رئیس جمهوری روسیه گفت: دو پایگاه نظامی روسیه به طور دائم در طارطوس و حمیمیم مستقر خواهد بود.

وی افزود: موضوع حل و فصل بحران سوریه را عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مورد رایزنی قرار می دهیم. این فرصت(گفتگو) در قاهره با رئیس جمهور مصر و نیز در ترکیه با رئیس جمهور این کشور فراهم می شود.

پوتین ابراز امیدواری کرد که روند زندگی عادی و روند صلح در سوریه با مشارکت ترکیه و ایران برقرار شود.

وی اهمیت آماده سازی برای نشست گفتگو ملی و شروع روند حل و فصل بحران را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: امیدواریم که در کنار ایران و ترکیه که در ریشه کنی تروریسم سهیم بودند روند زندگی عادی برقرار و روند برقراری صلح در سوریه آغاز شود.

شایان ذکر است که رئیس جمهور روسیه امروز وارد سوریه شد و ضمن دیدار از پایگاه حمیمم و دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دستور داد که نیروهای این کشور خروج از سوریه را آغاز کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 20آذر 1396 ، کدخبر:  4168955 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین