پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
این روزها انتخاب شهردار جدید برای اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به چالش تبدیل شده است.

شعار سال: نمایندگان مردم در شورای شهر شش گزینه دارند، عبد الخالق برزگرزاده ، احمد جعفری نسب، غلامحسین حسینی ، ماه منیر فرخ پور ، علی مهر پویا و نورالدین امیری که هنوز نتوانسته اند از بین آن ها شهرداری را انتخاب کنند.

رئیس شورای شهر بوشهر علت تاخیر در این انتخاب را حاضر نشدن تعدادی از اعضا در جلسات بررسی کارنامه نامزدها ، جوان بودن اعضا و سلیقه های متفاوت آنان عنوان کرد.

ابوذر دهدار گفت: برخی از اعضا به دنبال گزینه هایی خارج از این فهرست هستند و به همین علت اکنون انتخاب شهردار از دستور کار شورا خارج شده است.

وی که خود از این موضوع گلایه مند بود، افزود: تا زمانی که اعضا به اجماع نرسند جلسه‌ای در این خصوص برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر همچنین گفت: شهردار منتخب باید شهروند مدار باشد و رفاه عمومی شهر و توسعه عمران شهری را مد نظر قرار دهد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز پیش از این در دیدار با اعضای شورا گفته بود: شورا فارغ از هر گونه مسائل حاشیه ای ، سفارش ها و رایزنی ها، شهرداری قوی و توانمند برای مدیریت شهری انتخاب کند.

محمد حسن باستی همچنین پیامد طولانی شدن روند انتخاب شهردار را، کند شدن طرح‌های عمرانی در مرکز استان عنوان کرد.

20 آبان پایان کار غلامعلی میگلی نژاد شهردار سابق بود وبعد از آن اعضای شورای شهر عبدالامیر قاسمی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی شهرداری را با 25 سال سابقه کاری به عنوان سرپرست انتخاب کردند. او تا سه ماه می‌تواند سرپرست شهرداری باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 29 آذر 96، کد مطلب: 1955614، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین