پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
وزیر کشور در حکمی احسان درخشان نسب را به عنوان شهردار جدید شهر شهریار در استان تهران منصوب کرد.

شعار سال: در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به احسان درخشان نسب آمده است: در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر شهریار و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار شهر شهریار منصوب می نمایم.

وزیر کشور در حکم انتصاب احسان درحشان نسب اظهار امیدواری کرد: با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم.

احسان درخشان نسب پیش از این با کسب نه رای اعتماد از شورای اسلامی شهریار بیش از پنج ماه سرپرستی شهرداری شهریار را بر عهده داشت.

وی، به مدت هشت سال مسئولیت معاونت شهرسازی و چهار سال معاونت اداری مالی شهرداری شهریار، معاونت فنی عمرانی فرمانداری پیشوا را برعهده داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان قطره، تاریخ انتشار 4 بهمن 96، کد مطلب: 41132762، www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین