پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
یکی از اعضای شورای شهر یاسوج چگونگی انتخاب معاونان شهردار یاسوج را تشریح کرد.

شعار سال: پس از تشکیل شورای شهر و انتخاب شهردار توسط اعضای شورا، از آن به بعد شورای شهر باید به تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری بپردازد و انتخاب معاونان شهردار و انتصاب افراد شایسته برای پست‌های شهرداری برعهده شهردار است. اما در یاسوج، اعضای شورای شهر با سهم خواهی از شهردار پست های شهرداری را انتخاب می‌کنند و این موضوع را به صورت علنی اعلام می‌کنند.

مسعود خوبانی و در پاسخ به این سوال که آیا معاونان جدید شهرداری توسط اعضای شورا به شهردار معرفی شده‌اند اظهارداشت: علی شجاعی‌پور معاونت خدمات شهری معرفی شده از سوی فرشید احمدی کیش یکی از اعضای شورای شهر، سالم نوروزی معاون عمرانی و امورزیربنایی منسوب به کیوان آشنا عضو شورای شهر، رمضانی معاون شهرسازی از بستگان سید هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج و سید هیبت الله عبدی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری نیز به نوعی با نظر اکثریت انتخاب شده است.

خوبانی با بیان اینکه شهردار یاسوج قول داده هدایت راد از بستگان من را نیز به سمت مدیر حقوقی و املاک شهرداری منصوب کند، افزود: مثل اینکه فعلا دهرابپور و نگین تاجی دو عضو دیگر شورای شهر یاسوج در زمینه انتصاب‌ها اقدامی انجام نداده‌اند.

عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: در تماس دیروز شهردار یاسوج از وی خواستم تا با دو عضو دیگر شورای شهر یعنی دهرابپور و نگین تاجی هماهنگ کند که گفتند با توجه به اینکه نگین تاجی در خارج کشور حضور دارند از طریق پیام تلگرامی با وی هماهنگ کردم.

خوبانی با بیان اینکه شهردار یاسوج قول داده‌اند معاون ترافیک در شهرداری ایجاد کنند، ادامه داد: شهردار یاسوج وعده دو معاونت فرهنگی و ترافیک شهرداری را به اعضای اقلیت داده‌اند که فکر کنم معاون فرهنگی نیز سهم من باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24 آذر 96، کد مطلب: 1601711، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین