پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
دانشگاه علوم کشاورزی مازندران دومین همایش ملی مدیریت منابع آب نواحی ساحلی در استان مازندران را برگزار کرد.

شعار سالدومین همایش ملی مدیریت منابع آب نواحی ساحلی با هدف ایجاد حساسیت نسبت به وضعیت تامین آب در نواحی شمالی کشور توسط دانشگاه علوم کشاورزی مازندران و با حمایت سازمان‌های مختلف در حوزه آب از صبح امروز در دانشگاه علوم کشاوزی و منابع طبیعی شهرستان ساری برگزار شد.

مدیرعامل آّب منطقه ای مازندران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان مسئول استانی در این همایش حضور پیدا کردند.

10 مقاله به صورت شفاهی و 93 مقاله به صورت پوستر در این همایش ارائه شد.

کتابچه این همایش نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

نمک زادائی شورابه های دریایی راهکاری برای کاهش آلایندگی سواحل دریای عمان، ارزیابی طرح های تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری استان گیلان از دیدگاه بهره برداران، بررسی آزمایشگاهی و عدد تاثیر سد زیر زمینی برای جلوگیری از هجوم آب شور دریا به آبخوان های ساحلی از مهمترین مقالاتی بود که در بخش اول این همایش ملی ارائه شد.

بررسی طوفان تندری شهریور 95 استان مازندران با استفاده از نقشه های سینوپتیکی و تصاویر رادار، بررسی کیفیت دشت قره استان گلستان با استفاده از مدلDRASTIC، حکمرانی خوب در راستانی مدیریت بهینه آب و بررسی اثر گرمایش چهانی بر پس روی آب سواحل شبه جزیره میانکاله از دیگر مقالاتی بود که در بخش دوم همایش به صورت شفاهی ارائه شد.

ارزیابی سیستم کنترل خودکار بالادستPIDدر کانالMCشبکه آبیاری البرز، بررسی تاثیر تغییر اقلیم بر تبخیر و تعرق پتانسیل، بررسی تطبیقی و پهنه بندی کیفی قابلیت شرب و کشاورزی آب زیر زمینی دشت قائمشهر بر اساس شاخص های کیفی نیز جز مقالات پایانی این همایش بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری علم و فناوری ، تاریخ انتشار 20مهر96، کدمطلب:37802، www.stnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین