پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد انقلابی نسبت به بیمه اجتماعی یک هزار و ۶۱۳ خانوار اقدام کرده که از این تعداد ۷۹۰ مورد خانوار زنان سرپرست است.

شعار سالفرید محبی ظهر امروز در نشست با برخی از مددجویان نیازمند اظهار داشت: یک میلیارد و583 میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی هزار و 613 خانوار از زنان سرپرست و مجریان طرح های‌ اشتغال کمیته امداد استان در سال 96 پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این نهاد مددجویان خود را در دو سر فصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، عنوان کرد: یک میلیارد و 583 میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان در 9 ماهه امسال پرداخت شد.

محبی تعداد مددجویان مشمول بیمه تأمین اجتماعی را هزار و 613 خانوار بیان کرد و افزود: از این تعداد، 790 خانوار زنان سرپرست و باقی مجریان طرح‌های‌ اشتغال هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش برای توانمندی و ارتقاء سطح اعتماد به نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است، ادامه داد: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.

محبی در زمینه طرح‌های اشتغال مشمول بیمه اجتماعی یادآور شد: در صورت فعال نبودن طرح، بیمه این مجریان قطع شده و برای راه‌اندازی مجدد مهلت 6 ماهه تا یک‌ساله داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:1613945، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین