پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
استاندار البرز گفت: اعتبارات پروژه های سفر ریاست جمهوری در توسعه استان موثر است و اجازه نمی دهم یک ریال، جای دیگر هزینه شود.

شعار سال: محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به ظرفیت‌های پارک علم و فناوری گفت: همه دستگاه‌ها به جد روی ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف ایجاد اشتغال کار کنند.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط صنایع با شرکت‌های دانش بنیان افزود: ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان بالا است و ایجاد ارتباط نزدیک با مراکز صنعتی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان به جد در دستور کار قرار گیرد.

نجفی با تاکید بر پیگیری کامل اعتبارات سفر رئیس جمهور، گفت: پروژه‌های سفر به جد پیگیری شود و من نمی‌گذارم یک‌ریال جای دیگری صرف شود.

استاندار البرز درباره ضرورت رفع مشکل تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان گفت: محیط زیست موظف است ضمن رصد وضعیت اولتیماتوم لازم را به صنایع آلاینده داده و موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: از ظرفیت رئیس کمیسیون صنایع در مجلس که نماینده استان نیز در مجلس هستند استفاده شود و اگر موضوع جدی وجود دارد در زمینه آلاینده‌های زیست محیطی مسئله را به مجلس هم انتقال دهید.

نجفی درباره انشعابات غیرمجاز شبکه روستایی گفت: ویلاهایی در روستاها ساخته می‌شود که آبو فاضلاب و خدمات دیگر را برای استان تحمیل می‌کنند لذا این موضوع با تذکر به شورای روستاییباید پیگیری شود.

استاندار با عنوان اینکه فرصت‌های خوبی در استان وجود دارد،اظهار کرد: در این زمینه نیز تکلیف می‌شود که به‌عنوان نمونه تعدادی از طرح‌ها به‌صورت پایلوت طرح‌های ملی در روستاها اجرا شود.

استاندار البرز در پایان درباره مشکلات آب منطقه‌ای خاطرنشان کرد: در جلسه ویژه‌ای موضوع درخواست افزایش تخصیص منابع آب سطحی از سدهای طالقان و کرج به صورت تخصصی در معاونت عمرانی بررسی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:579181، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین