پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: اینکه به کلیه مسئولین می‌توان نقد کرد، صحیح است اما طرح موضوع جایز بودن نقد به امام زمان (عج) از سوی رئیس جمهور برای جلب توجه مردم است.

شعارسال: حجت الاسلام عبدالحمید خدری با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص مجاز بودن نقد در همه دوران‌ها و حتی دوران امام زمان (عج) بیان کرد: در آموزه های دینی ما اگر نقد سازنده باشد اشکالی ندارد؛ اما اینکه بگوییم به انبیا و ائمه یا امام زمان (عج) هم می شود نقد کرد، کاملا اشتباه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اضافه کرد: انگیزه منتقد این است که شخص مقابل را متوجه اشتباهی کند معصومین (ص) از خطا و اشتباه مصون هستند و کلمه نقد در ارتباط با آنان معنایی ندارد. نقد راجع به مسئولین سازنده است اما قیاس مسئولین با ائمه قیاس مع الفارق است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در دیدار با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: من تصور می کنم آقای رئیس جمهور برای جلب توجه مردم این سخنان را بر زبان می راند؛ وگرنه دلیلی ندارد از نقد به امام زمان یا معصومین (ص) سخن بگوید.

خدری درخصوص جایز بودن نقد به کلیه مسئولین تاکید کرد: حتی خود مقام معظم رهبری نیز در بیاناتشان فرموده‌اند به ایشان هم نقد کنیم. البته نقد شرایطی دارد و کسی که نقد می کند باید توجه کند نقد او منصفانه باشد. ضمن اینکه باید همراه با نقد پیشنهاداتی نیز ارائه کند.

حسن روحانی رییس جمهور، 18 دی ماه در دیدار با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی گفته بود: «ما با انتقاد مخالف نیستیم؛ همه قابل نقدند و این استثنا ندارد؛ تمام مسئولین در کشور قابل نقدند. ما در کشور معصوم نداریم. مگر زمانی که امام زمان ظهور کرد... آن وقت هم می شود نقد کرد. پیغمبر هم اجازه نقد از خودش را می داد. از ایشان که بالاتر نداریم


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  آنا، تاریخ انتشار:23 دی 1396 ، کدخبر: 336753،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
رییس جمهور نباید چنین برداشت اشتباهی میکرد ، باید منظور خود را به طور صریح تر به گوش مردم میرسانید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین