پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
رئیس اداره راه و شهرسازی قوچان گفت: بر اساس آخرین برآوردهای انجام شده مسکن مهر شهرستان قوچان شهریورماه امسال تحویل متقاضیان می‌شود.
شعارسال: مجید مفیدی‌فر اظهار کرد: متاسفانه مسکن مهر قوچان به دلایل مختلف تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان و مطالبات به حق متقاضیان در این شهرستان شده است.

مفیدی‌فر افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی و مسئولان وقت شهرستان بازدیدهای زیادی در سطح وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از این پروژه انجام شده و تمهیدات لازم نیز برای برطرف شدن مشکلات آن منظور شد.

وی در مورد خلف وعده مسئولین مربوطه در مورد تحویل 200 واحد (فاز اول) از مجموع 600 واحد در تیرماه 93 به متقاضیان گفت:درست است که متولی مسکن مهر اداره راه و شهرسازی است ولی حقیت امر این است که در مورد مسکن مهر نهادهای مختلفی از قبیل شهرداری ادارات آب و برق و گاز و مدیران بانک مسکن و از همه مهمتر پیمانکاران طرح تاثیرگذار است، به طور حتم عدم هماهنگی و قصور کار بین هر کدام از این عوامل سبب تاخیر در اتمام پروژه مسکن مهر و خلف وعده مسئولان می‌شود، ضمن اینکه این مطلب را نباید از یاد برد که مسائل و مشکلات جانبی مسکن مهر قوچان نیز مزید بر این تاخیر شده است.

مفیدی فر در مورد زمان دقیق تحویل مسکن مهر به متقاضیان گفت: طبق آخرین بازدیدی که از محل و روند پیشرفت کار داشتیم مجموعا به این نتیجه رسیدم که عملا تحویل 200 واحد (فاز یک) از 600 واحدی که قرار بود در تیرماه تحویل متقاضیان شود عملی نخواهد شد، بنابراین در نخستین فرصت جلسه کارگروه مسکن شهرستان را با دعوت از دست اندرکاران مسکن مهر برگزار کردیم.

رئیس راه و شهرسازی قوچان درباره نتایج کارگروه مسکن افزود: در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و دلایل تاخیر پروژه هماهنگی های لازم جهت رفع موانع موجود برای تحویل واحدهای مذکور به متقاضیان در شهریور ماه 93 انجام گرفت.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده بتوانیم طبق برنامه پیش برویم و در پایان شهریور ماه این 600 واحد را به متقاضیان تحویل دهیم.

مفیدی فر در مورد آخرین قیمت تمام شده مسکن مهر نیز گفت: قیمت تمام شده مسکن مهر در شهرستان بین 28 تا 30میلیون تومان برای آورده متقاضیان تعیین شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ دوشنبه 5 خرداد 1393، کد مطلب: 382272، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین