پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
امام جمعه بردسکن گفت: وعده ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در بردسکن پس از ۵ سال هنوز محقق نشده است.

شعارسال: حجت‌الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: بیشتر روستاهای کوهپایه‌ای بردسکن از کمبود شدید آب رنج می‌برند و به وسیله تانکر به آنان آبرسانی می‌شود.

وی از مردم خواست در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا دیگر همشهریان سطح شهرستان با مشکل کمتری در فصل تابستان مواجه باشند.

امام جمعه موقت بردسکن با انتقاد از عملکرد تامین اجتماعی و مدیریت درمان این سازمان اظهار کرد: بیش از 20 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در بردسکن کمترین خواسته آنان، ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در بردسکن است که اصلا به این موضوع توسط این سازمان توجهی نمی‌شود و پاسخی را هم نمی‌دهند.

خطیب نماز عید سعید فطر به قول مسئولان تامین اجتماعی در 5 سال گذشته برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در بردسکن اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر تعداد بیمه شدگان از تعداد 8000 نفر به بیش از 20 هزار نفر افزایش یافته است ولی سازمان تامین اجتماعی به قول خود پایبند نیست و تاکنون اقدامی در این زمینه نداشته است.

وی نبود پایگاه انتقال خون در بردسکن را هم دیگر خواسته مردم این شهرستان نام برد و گفت: مردمی که علاقمند به کمک هستند و دوست دارند لبیک به ندای مسئولان در اهدای خون را داشته باشند چرا سازمان انتقال خون در خصوص فراهم کردن این امکان در شهرستان کوتاهی می‌کند.

خطیب جمعه بردسکن افزود: بردسکن در شاه‌راه 8 استان کشور و در محوریت بیش از 10 شهرستان از شهرهای مختلف استان‌های یزد، خراسان جنوبی، رضوی و سمنان واقع شده است و می طلبد در ایجاد فضاهای خدماتی در این شهرستان تلاش مضاعفی با عزم ملی توسط مدیران استانی و شهرستانی دنبال شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7مرداد1393، کدخبر: 445695: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین