پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
امام جمعه بردسکن گفت: مسئولان جهاد کشاورزی به وعده‌های خود در ارتباط با اعطای وام به کشاورزان و باغداران در راستای اجرای طرح‌های آبیاری نوین عمل کنند.

شعارسال: حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن هفته جهاد کشاورزی و استفاده بهینه مردم از آب در مصارف کشاورزی را گرامی داشت.

امام جمعه بردسکن افزود: کار کشاورزی یک امر مقدس و با فضیلت از دیدگاه اسلام و قرآن است، بنابراین باید در تسهیل امور بخش کشاورزی هر کاری از دست، دست‌اندرکاران می‌آید، انجام دهند.

وی با اشاره به سالروز انقلاب فرهنگی درسال 59 گفت: فرهنگ یک مقوله مهم و با اهمیت است و باید متصدیان امر فرهنگی بدانند کار فرهنگی شوخی‌بردار نیست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 70 بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و نباید این مهم با تعلل از جانب متصدیان فرهنگی مواجه شود.

امام جمعه بردسکن با تاکید بر انجام امور فرهنگی دستگاه‌های اداری و نظارت بر کارهای فرهنگی از ادارات ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش خواست بیشتر زمینه برنامه‌های فرهنگی را به وجود آورند.

امام جمعه بردسکن لزوم توجه به امر زکات را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: زکات مال سبب پاکی مال می‌شود و اکنون که در فصل برداشت محصولات هستیم، کشاورزان توجه لازم را داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22خرداد1394، کدخبر: 13940322000441:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین