پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
معاون فرماندار شهرستان محمودآباد، گفت: تا پایان سال جاری ۷۰۰ واحد استیجاری درمحمودآباد ساماندهی می شوند
شعارسال: ،حسین زراعتی عصر شنبه در جلسه آموزش ،مهارت واشتغال شهرستان محمودآباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، اظهار کرد: سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به اروپا رونق اقتصادی و در نتیجه ایجاد اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: استقبال کم نظیر مقامات دولتی و خصوصی کشورهای میزبان از هیئت دولت عزت مندی ملت ایران را به دنیا نشان داد.

وی ادامه داد:حل مشکل بانکی و بیمه و برقراری ارتباطات بانکی بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا، فرانسه و تعدادی از بانک ها در این دو کشور، قرارداد مشارکت خودرو با تاکید بر انتقال سرمایه، تکنولوژی و صادرات خودرو و تولیدات قطعات در داخل، خرید هواپیما، ساخت و توسعه فرودگاه ها از طریق سرمایه گذاری مستقیم خارجی از جمله دستاوردهای این سفر بود.

زراعتی تصریح کرد: خرید۱۱۸هواپیمای جدید، با افزایش ایمنی پرواز، تقاضا برای سفرهای هوایی را افزایش می دهد و با توجه به پهناور بودن کشور، به رونق گردشگری داخلی و تعریف مقاصد جدید می انجامد.

این مسوول خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه اقتصادی در سال های اخیر، امکان نوسازی را از ناوگان هوایی کشور سلب و به همین دلیل بیشتر پرواز ها از کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می گرفت .

وی با اشاره به اینکه برخی به دلیل مسائل حزبی موجب ناامیدی مردم می شوند ،تصریح کرد: عزت مردم باید حفظ شود ونباید به خاطر منافع امید وانگیزه را از جامعه گرفت.

* آموزش فنی و حرفه ای ضرورت اشتغال

این مسوول با اشاره به ضرورت اسکان مرکز فنی وحرفه ای درمحمودآباد، گفت: مهارت و فناوری یکی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در کشورها به شمار می رود. به همین منظور آموزش های فنی و حرفه ای، نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده ی بهینه از فرصت ها و افزایش کارایی اقتصاد مقاومتی در درون جامعه بر عهده دارد.

وی گفت: با وجود گذشت ۲۰ سال از عمر تغییر وضعیت محمودآباد از بخش به شهرستان واعلام آمادگی از سوی دستگاه نظارتی ، متاسفانه از عدم اسکان این نهاد تاثیرگذار رنج می بریم .

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد تصریح کرد: نبود آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی در جامعه پیامدهای منفی را به دنبال دارد که گسترش مدرک گرایی یکی از نتیجه های آن محسوب می شود زیرا افراد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شغل مناسب خود را پیدا نمی کنند.

وی افزود: یک جامعه برای به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی بایستی با استفاده از آموزش، خلاقیت را در جنبه های مختلف علمی و پژوهشی شکوفا سازد، از این رو توسعه ی فرهنگ کارآفرینی و اهمیت و نیاز به تمامی حرفه ها باید در چارچوب آموزش های تخصصی گوناگون دیده شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش هتلداری و راهنمای گردشگری در شهرستان ، گفت: تحقق این مهم می تواند ایجاد اشتغال و افزایش گردشگر را به دنبال داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مازند خبر، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1394، کد مطلب: - www.mazandkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین