پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با ابراز نارضایتی از وضعیت نامناسب کشتارگاه سنتی شهرستان گفت: وعده شهرداری عامل برای ساماندهی کشتارگاه سنتی آمل محقق شود.

شعارسال: حمزه قاسمی امروز در شورای بهداشت و امنیت غذایی شهرستان با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید در جهت ایجاد سلامت در جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: در این عرصه باید با معرفی واحدهای متخلف با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به حادثه‌های اخیر در محور هراز یادآور شد: این شهرستان با وجود مهم‌ترین راه مواصلاتی هراز این روزها شاهد تصادفات بسیاری بوده است و این امر با توجه به اهمیت وضعیت جمعیتی رانندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی توجه بیشتری داشته باشند.

قاسمی با تاکید بر اینکه در تصادف هفته گذشته اتوبوس در منطقه شنگلده محور مواصلاتی هراز بیش از 30 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت، ابراز داشت: عوامل اورژانس و نیروهای جمعیت هلال احمردر این عملیات امدادرسانی مطلوبی داشتند و همه نیروها روی کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه بر اثر بارش شدید باران و طوفان طی چند روز گذشته هم سقوط درخت بر روی یک خودروی پراید دو کشته و یک زخمی بر جای گذاشت که متاسفانه زن مجروح این حادثه دچار قطع نخاع شد، افزود: مسئولان باید با مرتفع کردن ناهمواری‌های جاده‌ها بیشتر از گذشته به سلامت مردم بیاندیشند.

وی با بیان اینکه آمل یکی از شهرهای صنعتی و تولیدی در مازندران بوده که از لحاظ صنعت و صادرات در استان برتر است، تصریح کرد: تعداد 57 رستوران بین راهی در محور مواصلاتی هراز فعالیت دارند که این مهم نشان می‌دهد هیچ جاده‌ای دارای این میزان رستوران‌های بین راهی نیست.

قاسمی از بازدیدهای میدانی بازرسان شبکه بهداشت به صورت مستمر برای بازرسی از رستوران‌ها در این شهرستان بیان کرد و گفت: مدیران باید در زمینه سلامت و ایجاد امنیت غذایی تلاش زیادی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به ساخت پروژه نیمه کاره تنها کشتارگاه صنعتی این شهرستان بیان داشت: متاسفانه طی شش سال برای ساماندهی کشتارگاه سنتی و ساخت کشتارگاه صنعتی بارها در جلسات متعدد برای تسریع پروژه و ساماندهی تصمیم‌گیری شد اما تاکنون بجایی نرسیدیم.

وی با تاکید براینکه آمل هم‌اکنون با داشتن کشتارگاه سنتی با تولید خونابه‌های زیاد موجب نارضایتی بسیاری از مردم این شهرستان شده است، اظهار داشت: شهرداری آمل باید طبق قول برای ساماندهی این کشتارگاه اقداماتی را انجام دهد تا شهروندان شاهد این واحد تولیدی غیربهداشتی در سطح شهرستان نباشیم.

قاسمی با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید بسیاری از دانش‌آموزان به ویژه دختران را مورد تهدید قرار داده شپش است، یادآور شد: این حشره موزی اکنون در عصر تکنولوژی نه تنها در استان ما بلکه در کشور به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از این حشره آموزش و پرورش به طور ضربتی برای از بین بردن و جلوگیری از افزایش آن باید ورود یابند و آموزش‌های لازم را با دعوت از مربیان بهداشت ودرمان به والدین را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان دارای 230 پزشک خانواده داریم که می‌توانند در جلوگیری از این بیماری کمک کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 27 آبان 1394، کدمطلب: 920107، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین