پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: 250 کلینیک تخصصی ویژه در 128 شهر کشور در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت تکمیل و بهره برداری می شود.

شعارسال: محمد حاجی آقاجانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از بخش سی تی اسکن و کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند، افزود: درهمین ارتباط 1200 پروژه بهداشت و درمان در بخش خدمات بیمارستانی سراسر کشور درحال اجراست.

وی اظهار کرد: از این تعداد پروژه 250 مورد آن کلینیک های تخصصی ویژه هستند که به منظور ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت در 128 شهر کشور احداث و راه اندازی خواهند شد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت 156 میلیون مورد معاینه بیمار در کلینیک های تخصصی کشور با حضور 14 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص انجام شده است.

آقاجانی با بیان اینکه 4 کیلینیک تخصصی ویژه به زودی در استان تهران به بهره برداری می رسد، افزود: دانشگاه شهید بهشتی بزرگ ترین جمعیت کشور در حوزه درمانی را زیرپوشش دارد.

وی با اشاره به لزوم همراهی و مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و سلامت، اظهار کرد: بیمارستان سوم شعبان هم اکنون دارای 62 تختخواب است که 50 تختخواب دیگر به این مرکز درمانی اضافه می شود.

 مرکز سی تی اسکن و کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند امروز با حضور معاون وزیر بهداشت و معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.

برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی این مراکز درمانی و تخصصی در مجموع اعتباری افزون بر 6.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

شهرستان دماوند با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در شمال شرق استان تهران واقع شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:16 بهمن 96، کد خبر:  82820784،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین