پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات اشتغال روستاییان 40 میلیارد تومان بوده که تنها 12 میلیارد تومان آن جذب شده است.

شعارسال: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات اشتغال روستاییان 40 میلیارد تومان بوده که تنها 12 میلیارد تومان آن جذب شده است.

ملک‌محمد محمودیان ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد برکت، بانک سینا و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهور، مقرر شد 40 میلیارد تومان به این استان اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه ذکر شده در راستای توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری صورت گرفت، افزود: سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات اشتغال روستاییان 40 میلیارد تومان بوده که تنها 12 میلیارد تومان آن جذب شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تاکنون 23 طرح با مبلغ 12 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 310 نفر در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد برکت، بانک سینا و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهور انجام شده است و 49 طرح دیگر مصوب بانک هستند.

محمودیان عنوان داشت: اجرای چهار طرح مشارکتی اشتغال روستاییان در چهارمحال و بختیاری مصوب شده است که تسهیلات موردنیاز دو مورد از این تعداد پرداخت شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 13961209001288، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین