پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
شایعاتی مبنی بر فعال شدن پروژه خسارت بار انتقال آب بهشت آباد به گوش می رسد که مراجع رسمی هنوز در این خصوص موضع گیری نکرده اند. بررسی های اولیه نشان می دهد لایه ای با نفوذ در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و با طرح تئوری های عجیب و غریب فضا سازی برای این پروژه را زمینه سازی می کنند.

شعار سال:شایعاتی مبنی بر فعال شدن پروژه خسارت بار انتقال آب بهشت آباد به گوش می رسد که مراجع رسمی هنوز در این خصوص موضع گیری نکرده اند. بررسی های اولیه نشان می دهد لایه ای با نفوذ در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و با طرح تئوری های عجیب و غریب فضا سازی برای این پروژه را زمینه سازی می کنند.

در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری چه می گذرد؟

عجیب است که با وجود متخصصان حرفه ای در کشور که هر سال سمینار بین المللی رودخانه را کشور برگزار می کنند ، افرادی که تا دیروز خود بهره مند از پروژه های مدیریت آب بوده اند، و خود یک سمت منافع انتقال آب به شرق اصفهان هستند، و معلوم نیست با چه ضوابطی بالای سن ۳۸ سال اقدام به حضور در یک دانشگاه هلندی نموده اند تا دکترای فلسفه آب را بخوانند، حالا می خواهند موضوع آب را با فلسفه حل نمایند.

نکته ای که وجود دارد با وجود توسعه فراوان در آموزش عالی کشور، عمومأ دانشجویان برای بهره مندی از آموزش فناوری های نوین و امکانات آزمایشگاهی گزینه دانشگاه خارجی را انتخاب می کنند معلوم نیست فردی که تصاویر اعتراضات مردم اصفهان در خصوص آب را برداشته و در دانشگاه هلندی با آن پایان نامه می نویسد، چگونه صلاحیت تدوین برنامه حوزه آب مرکز بررسی‌های استراتژیک را دارند.

پیش تر عصر شهرکرد متذکر شد که افرادی فاقد صلاحیت در حال تدوین برنامه های حوزه آب مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری هستند

منبع ،فضای مجازی

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین