پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
بیش از ۵۰۰ پزشک و رزیدنت کانادایی نامه‌ای را امضاء و به افزایش دستمزدهایشان اعتراض کردند.

شعار سال: بیش از ۵۰۰ پزشک و رزیدنت کانادایی نامه‌ای را امضاء و به افزایش دستمزدهایشان اعتراض کردند.

در این نامه آمده است: ما پزشکان کبکی که معتقد به سیستم اجتماعی نیرومند هستیم با افزایش اخیر حقوق هایمان که حاصل نتیجه مذاکرات فدراسیون‌های پزشکی است مخالفیم. گروه امضاکنندگان اعلام کردند تا زمانی که پرستاران و بیماران با مشکلاتی به دلیل مسائل مالی دست به گریبان هستند، افزایش دریافتی‌های خود را رد می‌کنند.

در پایان نامه آمده است: این افزایش‌ها بیشتر به این خاطر شوکه‌کننده است که پرستاران، کارکنان و سایر متخصصان درمانی با شرایط کاری بسیار دشواری مواجهند و بیماران به دلیل کمبود منابع و متمرکزسازی قدرت در وزارت بهداشت، با دسترسی کمی به خدمات مورد نیاز خود دارند. به نظر می‌رسد تنها چیزی که از این مساله در امان مانده است، پاداش‌های ماست.

به گفته انجمن دانشکده‌های پزشکی کانادا، بخشی از هزینه تحصیل در دانشکده‌های پزشکی کانادا توسط یارانه‌های پرداختی دولت‌های محلی تامین می‌شود. هزینه تحصیل در رشته پزشکی بسته به وضعیت اقامت فرد متفاوت خواهد بود، برای شهروندان و دارندگان اقامت دائم، شهریه سال اول بین ۲۵۶۷ تا ۲۰۰۶۴ دلار آمریکا متغیر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 16 اسفند 96، کد مطلب: 780689، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین