پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
برنامه بسیار مدونی برای بهسازی دست‌فروشان سطح شهر در دستور کار قرارگرفته شده و بازارهای شب و روز به صورت موردی برای کنترل این پدیده در شهرستان اختصاص داده‌شده است.

شعارسال: دوایی فر گفت: جهت رونق گردشگری در خرمشهر دو دستگاه اتوبوس گردشگری در شهرستان اقدام به جابجایی گردشگران در سطح شهر می‌نمایند.

شهردار خرمشهر افزود: کف‌پوش گذاری بلوارها ، ترمیم و زیرسازی آسفالت و بهسازی بولوار ساحلی ازجمله برنامه‌های است که در چند روز به‌صورت ویژه عملیاتی خواهد شد و به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: مشکل روشنایی همراه با بهسازی پارک مالیات در حال رفع شدن می‌باشد و به‌زودی این پروژه به اتمام خواهد رسید.

دوایی فر در ادامه گفت: مجتمع نمایشگاهی بزرگی جهت برپایی نمایشگاه‌های خیابانی در خرمشهر و فضای گردشگری پیش‌بینی‌شده که جهت ایام تعطیلات نوروزی راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه بسیار مدونی برای بهسازی دست‌فروشان سطح شهر در دستور کار قرارگرفته شده و بازارهای شب و روز به صورت موردی برای کنترل این پدیده در شهرستان اختصاص داده‌شده است.

وی در پایان گفت: جهت تغییر چهره شهر هم‌اکنون ۳ اکیپ جهت لکه‌گیری نوارهای حفاری در کلیه نقاط شهرستان مشغول بکار می‌باشند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری نسیم خرمشهر، تاریخ انتشار خبر ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، کدمطلب: 4027 ، www.nasimna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
فقط بلدین با دستفرو شا مبارزه کنید حداقل یه برنامه ای برای سازمان دهی اونا بذارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین