پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
تعداد اتوبوس‌های اهواز باید به تعداد ۶۰۰ دستگاه برسند اما این تعداد کمتر از ۲۵۰ دستگاه هستند و این تعداد پاسخگوی نیاز مردم اهواز نیست. عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اعلام این خبر گفت: ۶۰۰میلیارد ریال رقم پیش‌بینی شده شورای شهراهواز در سال ۹۴برای افزایش کیفیت حمل […]

شعارسال: تعداد اتوبوس‌های اهواز باید به تعداد ۶۰۰ دستگاه برسند اما این تعداد کمتر از ۲۵۰ دستگاه هستند و این تعداد پاسخگوی نیاز مردم اهواز نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اعلام این خبر گفت: ۶۰۰میلیارد ریال رقم پیش‌بینی شده شورای شهراهواز در سال ۹۴برای افزایش کیفیت حمل و نقل عمومی است که مورد قبول شهردار واقع نشد.

اسکندر زنگنه اظهار کرد: با توجه به وضعیت جمعیت کلانشهر اهواز و مشکلات زیست‌محیطی این شهر وسایل حمل‌ونقل عمومی کیفیت لازم را ندارند.

وی از بازسازی اتوبوس‌های موجود برای بالابردن حداقل کیفیت حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: در حال حاضر و با توجه به وضعیت موجود ناچار به بازسازی و تعمیر اتوبوس‌های فرسوده هستیم.

او ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی اهواز را ۳برابر ظرفیت موجود عنوان کرد و افزود: در قانون بودجه کشور دولت موظف به پرداخت یک سوم هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس است، امیدوار هستیم که دولت در سال آینده نگاه ویژه‌ای به بالا بردن حمل و نقل عمومی داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری کارون آنلاین، تاریخ انتشار: 16بهمن1394، کدخبر: 13270: www.karounonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین