پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
با وجود گذشت چند سال از وعده مسوولان شهرستان دزفول برای اهدای زمین به خبرنگاران، این وعده همچنان محقق نشده است.
شعار سال: نایب رییس انجمن مطبوعات شهرستان دزفول گفت: با وجود گذشت چند سال از وعده برخی نهادها ودستگاه های اجرایی دزفول از جمله شورای اسلامی این شهر، شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی وقت مبنی بر اهدای زمین به خبرنگاران، هنوز این وعده محقق نشده و هیچ کدام از خبرنگاران این شهرستان زمین دریافت نکردند.

سیدحبیب پژوهیده افزود: بر خلاف پیگیری و نامه نگاری های فراوان تاکنون هیچگونه پاسخ امیدوارکننده ای از سوی مسوولان دریافت نشده است.

وی اظهار داشت:این درحالی است که در زمان حاضر هرگونه واگذاری زمین از سوی سازمان مسکن و شهر سازی بر اساس قوانین جدید این سازمان تنها در قالب تشکیل تعاونی مسکن مهر انجام پذیر بوده و راهکار قانونی برای اهدای زمین به خبرنگاران وجود ندارد.

پژوهیده گفت:محقق نشدن وعده زمین به خبرنگاران دزفولی درحالی است که این امتیاز به خبرنگاران برخی شهرهای همجوار داده شده است.

مشکلات اقتصادی ومعیشتی از مهمترین دغدغه های خبرنگاران است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 3 اسفند 1392، کد مطلب: 81055256: آدرس سایت: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین