پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
عضو هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه های خوزستان: در خصوص دانشگاه آزاد گتوند تذکراتی داده شده است و قول هایی هم مسئولان داده اند که متاسفانه تا کنون عمل نشده است.

شعار سال: محمود آبدانان مهدیزاده از اعضای هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه های خوزستان  گفت : در دانشگاه آزاد گتوند باید حداقل هایی که از طرف وزارت خانه تعیین شده اند رعایت شود که برخی از این حداقل ها مربوط به فضای فیزیکی دانشگاه است که اکنون فضای مناسب و درخوری نیست.

آبدانان مهدیزاده در ادامه افزود : در خصوص دانشگاه آزاد گتوند تذکراتی داده شده است و قول هایی هم مسئولان داده اند که متاسفانه تاکنون عمل نشده است.

وی همچنین تصریح کرد : بازدید ششم هم از این دانشگاه صورت گرفته است و در این مجموعه و محل اختصاص داده شده که متعلق به کمیته امداد است باید تغییراتی صورت بگیرد که البته کار با کندی پیش می رود.

این عضو هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه های استان عنوان کرد : دانشگاه آزاده گتوند اکنون زیر نظر دانشگاه مادر یعنی شوشتر است و با توجه به صحبت های رئیس دانشگاه شوشتر ، مسئولان شهرستان گتوند مسئولیت تعمیرات محل جدید دانشگاه آزاد گتوند را بر عهده گرفته اند.

آبدانان مهدیزاده در پایان اظهار داشت : با توجه به روال کار بعید می دانیم که کار تعمیر محل در موعد مقرر به پایان برسد و در خصوص ادغام باید در هیئت نظارت بحث شود ولی ما می خواهیم که دانشگاه گتوند مستقل باشد و این نیازمند وجود حداقل استاندارد هادر این دانشگاه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پورتال خبری شهرستان گتوند (گتوند نیوز)، تاریخ انتشار 16 بهمن 1394، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.gotvandnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین