پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
خطیب جمعه کرج به تلاش دشمن برای استفاده از فضای مجازی در جهت ضربه زدن به بنیان‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی جامعه اشاره و با دعوت مردم به استفاده از پیام‌رسان داخلی اظهار کرد: باید با جایگزین کردن پیام‌رسان‌های خارجی در راستای منافع ملی تلاش کرد.

شعار سال: آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های نماز جمعه 24 فروردین کرج با تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت: باید در نشر بعثت بکوشیم چرا که مبعث نعمتی از نعمت‌های خداست و باید قدردان آن باشیم.

حسینی همدانی افزود: هر مومنی در هر زمانی وظیفه دارد که با اهداف بعثت آشنا شود و به نشر آن اهداف بپردازد.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به مواضع استکبار در برابر جهان اسلام خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام قوا برای ضربه زدن به اسلام پا به میدان می‌گذراند چون پی برده‌اند که اگر در مقابل اسلام کوتاه بیایند همه چیز خود را از دست خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام نباید برای کوتاه کردن دست استکبار کوتاهی کند گفت: دشمنان سعی دارند برای جلوگیری از آسیب به اسرائیل منطقه را در تنش ببرند، بنابراین اگر برای ایران هزینه‌تراشی کنند باید منتظر پاسخ سخت ما هم باشند.

خطیب جمعه کرج در ادامه به فرا رسیدن روز ارتش در هفته پیش رو نیز اشاره و اعلام کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها حضور و در خودکفایی کشور نقشی غیرقابل انکار داشته است.

حسینی همدانی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به تلاش دشمن برای استفاده از فضای مجازی در جهت ضربه زدن به بنیان‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی جامعه اشاره و با دعوت مردم به استفاده از پیام‌رسان داخلی اظهار کرد: باید با جایگزین کردن پیام‌رسان‌های خارجی در راستای منافع ملی تلاش کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 24 فروردین 97، کد مطلب: 97012408255: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
ای کاش که در زمینه های معرفیتی بیشتر با کودکانمان در مدارس کار شود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
مبعث لطف و الحاق کرامت خدا به جامعه انسانیه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین