پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نوروز امسال ۵۸۲ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان انجام شد که نسبت به سال گذشته ۳۰ رشد داشته است.

شعار سالمجید نظری با اشاره به آخرین بازدید ازکمپ‌های نورزی اظهار داشت: امروز آخرین بازدید از کمپ شهرستان لردگان را داشتیم تا علاوه‌بر بازدید از مراکز اسکان نحوه ارائه خدمات دهی و مشکلات موجود بررسی و در راستای رفع آن‌ها برای نوروز سال آینده تلاش شود.

وی با اشاره به مجموعه‌های اقامتی استان جهت اسکان مسافران افزود: امسال برای اسکان مسافران در استان 8 هزار تخت اقامتی شامل هتل‌ها، مسافرخانه‌ها ومحل‌های اسکان مسافرین در مدارس را برای مسافرین و مهمانان نوروز استانی فراهم شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال 7500نفر در ستادهای خدمات سفر به خدمت رسانی مشغول بودند که این افراد 250 هزار نقشه و دفترچه راهنما برای مسافرین چاپ و توزیع کردند.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین 7 نوروزگاه و 7 استراحتگاه و 12 نمایشگاه دائمی و16 محل عرضه سوغات محلی در سطح استان دایر شد تا مسافران با صنایع دستی و سوغات استان آشنا شوند.

وی با اشاره به اسکان مسافران در شهرستان‌های گفت: امسال ما بیشترین مسافرها را در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، سامان و کوهرنگ داشتیم و براساس آمار تا 11 فروردین ما 582 هزار تردد خودرو داشتیم که نسبت به سال گذشته 30 رشد داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12فروردین 97، کدمطلب: 1691082 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا این یعنی اینکه میشه به صنعت گردشگری در ایران امیدوار بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین