پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز گفت: ۷۰ درصد بودجه سال جاری در حوزه توسعه عمرانی شامل فرهنگی، ورزشی، توسعه شهری، پارک‌ها و فرهنگسرا و پروژه‌هایی جدید در زمینه ورزش محلات و مابقی بودجه نیز به کارهای اجرایی مجموعه اختصاص داده شده است.
شعار سال: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز گفت: ۷۰ درصد بودجه سال جاری در حوزه توسعه عمرانی شامل فرهنگی، ورزشی، توسعه شهری، پارک‌ها و فرهنگسرا و پروژه‌هایی جدید در زمینه ورزش محلات و مابقی بودجه نیز به کارهای اجرایی مجموعه اختصاص داده شده است.
سید ناصر موسوی‌نژاد با اشاره به بودجه سال جاری اظهار داشت: مبلغ این بودجه یک هزار و 645 میلیارد تومان مصوب شده که نسبت به سال گذشته شاهد رشد آن هستیم.

وی با اشاره به این‌که در شورای شهر و کمیسیون برنامه و بودجه تصمیم گرفته شد که پروژه‌های عمرانی سال‌های گذشته در سال جاری استمرار و تکمیل شوند، ادامه داد: برای امسال نیز در زمینه عمرانی نظیر خدمات و توسعه شهری، فرهنگی و چند پروژه دیگر نیز تعریف شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز افزود: پروژه‌هایی در زمینه آب و فاضلاب، فضای سبز، فرهنگسراهای نیمه‌کاره در محلات و پل نیمه‌کار ولایت، چهارشیر نیز در دست کار هستند.

وی با اشاره به این‌که تمرکز ویژه بر بُعد فرهنگی و عمرانی مناطق حاشیه‌ شهر اهواز گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، مشارکت و وام‌ها امید است که بتوانیم کل بودجه سال جاری را بدون هیچ خدشه‌ی هزینه کرد.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: امید است که از طریق اوراق مشارکت و حضور سرمایه‌گذار در زمینه قطار شهری بتوان تمام پروژه‌هایی که تعریف شده را به طور کامل انجام دهیم.

این عضو شورای شهر اهواز ابراز داشت: 70 درصد بودجه سال جاری در حوزه توسعه عمرانی شامل فرهنگی، ورزشی، توسعه شهری، پارک‌ها و فرهنگسرا و پروژه‌هایی جدید در زمینه ورزش محلات و مابقی بودجه نیز به کارهای اجرایی مجموعه اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی بازارچه‌های محلی و خودروهای حاشیه خیابان‌ها، ادامه داد: در سال جاری پروژه‌های بسیاری بر توسعه شهری و ارتقای رفاه اجتماعی مردم اهواز تعریف شده که مردم تغییر و تحولات را خواهند دید.

موسوی‌نژاد با اشاره به ضرورت جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها از طریق نظارت دقیق بر قراردادها و بررسی موردی آنها، افزود: این روند با بهره‌گیری از دانشگاه شهید چمران و سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌گیرد و هرکجا احساس شود که خلأ فکری وجود دارد با بهره‌گیری از دانشگاه‌ها و سمن‌ها مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 1740878 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
امیدوارم که واقعا این هزینه ها صرف کارهای عمرانی بشه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین