پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري کرج در آيين افتتاح پارک ترافيکي در پارک چمران، گفت: با توجه به ظرفيت‌هاي شهر کرج زيرساخت‌هاي لازم براي شهر، رانندگان و ساير اقشار وجود ندارد که اقداماتي در زمينه رفع اين مشکلات صورت گرفته است.
شعارسال: احمد افضلي، معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري کرج، در آيين افتتاح پارک ترافيکي در پارک چمران، گفت: جلسات متعددي با راهنمايي و رانندگي براي رفع نقاط ضعف و وجود مشکلات موجود براي کنترل ترافيک برگزار شد، از سال گذشته بحث مرکز کنترل ترافيک مطرح و در حال حاضر مراحل آزمايشي آن در حال انجام است.

وي افزود: در حال حاضر دوربين‌هاي نظارتي کنترل سرعت و ثبت تخلف با اعتبار 60 ميليارد ريال خريداري شده که اميدواريم با نصب اين دوربين‌ها شاهد کاهش معضلات ترافيکي باشيم.

اين مقام مسوول از بهره‌برداري اين دوربين‌ها از 22 بهمن امسال خبر داد و گفت: همچنين طرح زوج و فرد نيز در پايان امسال با نصب دوربين‌ها آغاز مي‌شود.

افضلي افزود: تجربه اجراي 3 سال متوالي طرح زوج و فرد در کرج شاهد سنگيني مسووليت براي ماموران پليس راهنمايي و رانندگي بوديم که اميدواريم امسال با آغاز به کار دوربين‌ها، مشکلات ترافيکي تا حدي برطرف شود.

وي خاطرنشان کرد: براي کاهش ترافيک در شهر کرج برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام و مقرر شد دو خط بي.آر.تي در دو منطقه خيابان شهيد بهشتي و چهار راه امام تا حصارک راه‌اندازي شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري کرج با بيان اين که زيرساخت‌هاي لازم ترافيکي در کرج ضعيف است، گفت: يکي ديگر از مشکلات ترافيکي در شهر کرج وسيله حمل‌ونقل عمومي است، با توجه به اين که تعداد معدودي از رانندگان اتوبوس در سر ايستگاه‌هاي مقررشده براي سوار کردن مسافر اقدام نکرده و در مسيرهاي غير پيش‌بيني شده اين کار را انجام مي‌دهند که اين امر موجب ترافيک چند برابري در معابر پرترافيک شهري مي‌شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 13 مهر 1394، كدمطلب: - ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین