پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه خواسته ما عدم قطع برق واحدهای صنعتی اشتهارد است،گفت: قطعی برق سبب ایجاد خسارت و اخلال شش ساعته در کار واحدهای تولیدی اشتهارد شد.

شعار سال: محمد کردی در جلسه شورای مدیریت بحران استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استاندار البرز برگزار شد،اظهار داشت: واحدهای صنعتی اشتهارد در 12 روز گذشته گرفتار موضوع قطعی آب و برق شدند و این موضوع خسارات زیادی به بخش تولید وارد کرد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل برق منطقه ای البرز با تمام توان به شهرک صنعتی اشتهارد کمک کردند،افزود: قطعی دوساعته برق سبب ایجاد قطعی آب می شد و این موضوع سبب ایجاد مشکل برای تولید میشد.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه همه ما به عنوان شهروندان برای ایجاد اشتغال دغدغه داریم،بیان کرد:انتظار ما این است در این مورد مساعدت ویژه ای برای واحدهای صنعتی استان البرز اتخاذ شود تا واحدهای صنعتی با مشکل مواجه نشوند.

کردی با بیاناینکه قطعی برق دو ساعته سبب ایجاد مشکلات شش الی هفت ساعته برای واحدهای صنعتی می‌شود،تصریح کرد: خواهش ما این است تا جایی که برای برق منطقه ای مقدور است برق شهرکهای صنعتی تا پایان 21 مردادرا قطع نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 7 مرداد 97، کد مطلب: 1789117: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین