پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلات کشور با اکتفا به هشت ساعت کار اداری حل نمی شود و همه باید در هر پست و مقامی که هستیم به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم.

شعار سال: محمدرحیم نوروزیان یکشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان تربت جام اظهار داشت: متولی حل مشکلات مردم ما مسئولان هستیم و چشم امید مردم برای رفع تنگناهای موجود به مدیران و مسئولان نظام دوخته شده است.
وی با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، افزود: در این وضعیت خطیر مسئولان هر منطقه وظیفه دارند مشکلات مردم را شناسایی و برای رفع آن در همان مناطق حوزه کاری خود تصمیم گیری کنند.
وی اظهار داشت: برای حل مشکلات و جبران آن باید گام برداشت و با خدمت و تلاش جدی اشتباهات را جبران کرد چرا که فضای افکار عمومی و روانی جامعه را دشمن و بدخواهان نظام در دست گرفته اند و رسانه های ما در برخی مواقع جا مانده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید افکار عمومی مدیریت شود که دشمن با بزرگنمایی، مشکلات را چند برابر جلوه داده و نشاط و امید جامعه را هدف گرفته است.
نوروزیان ادامه داد: جنگ دشمن و توطئه های آنها روانی است و درصدد نارضایی تراشی اجتماعی و ایجاد موج در جامعه اند تا بتوانند بر آن سوار شده و موج سواری کنند.
وی با اشاره به تکلیف مدیران در این شرایط گفت: مردم و مدیران اجرایی باید اتحاد و انسجام داشته باشند تا از این وضعیت عبور کنیم چرا که هیچ مشکلی نیست که در کشور قابل حل نباشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران باید با احترام و محبت به مردم نگاه کنند تا آنها این احساس را داشته باشند که سهمی در این نظام دارند و همه گروه ها و جریانات یک صدا و یک سو حرکت کنند تا مشکلات پیش روی کشور برطرف شود.
نوروزیان تاکید کرد: در مقابل مدیرانی که تخلف داشته باشند به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و برابر قانون با قاطعیت با آنان برخورد می شود و قانون بدون هیچ ملاحظه ای باید برای همه متخلفان اجرا شود.
شهرستان تربت جام در 165 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 82999327:www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین