پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: کمبود نیروی انسانی را از چالش های اساسی مراکز پزشکی قانونی در گلستان است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونیگلستان، حسین زارعی اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی از چالش های اساسی مراکز پزشکی قانونی در گلستان است که بیشتر مراکز تنها با یک نیرو و پزشک به مراجعان خدمات می دهند.

وی افزود:این مراکز در حالی با کمبود نیرو مواجه هستند که با توجه به تعداد بسیار زیاد مراجعان و کارشناسی بیش از یک سوم پرونده های قضایی، سعی می کنند خدمات مطلوب را با حداقل امکانات موجود به مراجعان ارائه دهند.

زارعی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جمعیت منطقه ای، راه اندازی مرکز جدید در شهرستان رامیان امری ضروری است، اما در حال حاضر به دلیل کمبود نیروی انسانی در سطح استان و سازمان، امکان جذب و استخدام نیروی انسانی برای این مجموعه نیاز مند مجوز های قانونی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو سوم ردیف و پست های سازمانی در چارت تشکیلاتی پزشکی قانونی استان خالی است، گفت: به رغم پیگیری های متعدد برای تامین نیرو تا به حال موفق به تحقق آن نشدیمو امید داریم با حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی مربوطه مشکل نیروی انسانی در بخش های اداری، فنی و تخصصی این مراکز مرتفع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 30 مرداد 97، کد مطلب: 4380792:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
این همه دم از بیکاری میزنن جوون های ما! این همه کار ریخته دیگه! برن سر کار خب:))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین