پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
سیدمحسن موسوی افزود: در بخش جهاد کشاورزی در شهرستان فردیس تعداد 25 طرح به ثبت رسیده و در کارگروه اشتغال مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد 11 طرح به دلیل عدم وجود شرایط لازم یا اصلاح نقایص به متقاضیان عودت داده شده است.

شعارسال:سیدمحسن موسوی  افزود: در بخش جهاد کشاورزی در شهرستان فردیس تعداد 25 طرح به ثبت رسیده و در کارگروه اشتغال مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد 11 طرح به دلیل عدم وجود شرایط لازم یا اصلاح نقایص به متقاضیان عودت داده شده است.

وی گفت: در این زمینه تعداد 10 طرح از محل تسهیلات روستایی با اعتبار 14 میلیارد و 367 میلیون تومان به تصویب رسیده که در صورت اجرا برای 200 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
موسوی اظهار داشت: همچنین تعداد ٤ طرح در قالب تسهیلات اشتغال فراگیر با اعتبار ٥٦ میلیارد ریال و اشتغال 78 نفر در کارگروه های شهرستانی واستانی به تصویب رسیده است.
وی افزود: طرح های مصوب در حوزه جهاد کشاورزی اغلب در زمینه تولید محصولات گلخانه ای، واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی، صنایع بسته بندی و غیره بوده که می تواند در رونق اشتغال و اقتصاد در شهرستان فردیس به ویژه در روستاها مؤثر باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار4شهریور97، کدخبر: 998314 ، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
واقعا فکر نمیکردم کشاورزی در استان البرز این همه پیشرفت کرده باشه تو این سال ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین