پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در ارزشیابی‌‌های بین‌ المللی رتبه پانزدهم را در بین کشورهای تولیدکننده علم به خود اختصاص دادیم و محصولاتی را تولید کردیم که حاصل تحقیقات است.

شعارسال: رضا ملک زاده با بیان این‌که بیش از ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت داریم و ۵۰ شرکت محصولات خود را صادر می‌کنند، گفت: جای خوشحالی دارد که توانستیم در تولید کمی و کیفی علم در منطقه و بین همه کشورهای اسلامی رتبه اول را کسب کنیم و علاوه بر این، در ارزشیابی‌‌های بین‌ المللی نیز رتبه پانزدهم را در بین کشورهای تولیدکننده علم به خود اختصاص دادیم و محصولاتی را تولید کردیم که حاصل تحقیقات است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درباره تولید دستگاه HPLC توسط دانشمندان ایرانی بیان کرد: این محصول از پرمصرف‌ ترین محصولاتی است که هر ساله ۴۰ تا ۵۰ مورد از آن را از خارج وارد می‌کردیم، اما امروز توانستیم آن را در کشور تولید کرده و وارد بازار کنیم و پس از این‌که این محصول در دسترس مصرف کننده قرار گرفت، از آن رونمایی کردیم. زمانی می‌‌توانیم بگوییم در علم پیش‌رفت کردیم که فناوری هم در کنارمان باشد.

ملک‌زاده گفت: باید باور کنیم که می‌توانیم در ایران تولیداتی با کیفیت بالا بسازیم. امیدوارم در آینده شاهد تولید محصولات فناورانه بیشتری باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران پزشک، تاریخ انتشار: 4شهریور1397 ، کدخبر: 10384: www.iranpezeshknews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
واقعا اگر با همین ذخایر باقی مونده هم این ها تصمیم بگیرن که دوباره ایران رو بسازن میتونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین