پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
عضو شورای شهر کرج از انجام رایزنی‌ها برای انتشار اوراق مشارکت و فاینانس پروژه متروی کرج خبر داد.

شعارسال: محمدحسین خلیلی اردکانی بابیان این مطلب که رایزنی انتشار اوراق مشارکت پروژه قطار شهری کرج انجام‌شده است، اظهار کرد: درخواست ما برای انتشار اوراق مشارکت ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که در حال حاضر ۲۵۰ میلیارد تومان آن به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص بحث فاینانس این پروژه مراحلی باید از داخل کشور پیگیری شود، گفت: در ایران بخشی از این مراحل نظیر دریافت مجوز فاینانس و تائید اولویت‌دار بودن پروژه مذکور انجام‌شده است.

عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه پیمانکار پروژه در حال دریافت مجوز ماده ۶۲ برای فاینانس پروژه قطار شهری کرج است، گفت: تعیین بانک عامل یکی دیگر از اقداماتی است که باید اجرایی شود تا بخش عظیمی از مسائل این پروژه برطرف شود.

خلیلی اردکانی اضافه کرد: نقطه نظرات مشاور و کارفرما در خصوص تغییرات بازار ارز یکی دیگر از مسائل حائز اهمیتی بود که در نشستی مشترک موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه به گفته مشاوران شرکت «سیتیک» چین قادر خواهد بود در مدت‌زمان سه‌ماهه امورات مرتبط با بحث فاینانس پروژه قطار شهری کرج را به سرانجام برساند، گفت: این شرکت چینی ۵۰ درصد در بخش تجهیزات و ۵۰ درصد دیگر در حوزه ساخت سیویل متروی کرج همکاری خواهد کرد.

عضو شورای شهر کرج در پایان تأکید کرد: درخواست ما برای انتشار اوراق مشارکت ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۵۰ میلیارد تومان آن تصویب‌شده است اما احتمال اخذ مجموع رقم درخواستی نیز وجود دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5مهر1397 ، کدخبر: 4414089: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
اینکه گزارشا از روال کار انقدر شفاف دراختیار مردم قرار بگیره خیلی خوبه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین