پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
پس از گذشت چند ماه خبری از عملی شدن وعده زارعی نشد و پلی که قرار بود راهگشای اهالی موشمی زیلایی باشد، همانند وعده های زارعی با آب باران از بین رفت.
شعارسال: زیلایی یکی از دهستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است که از محرومیت رنج می برند این دهستان مشکلات زیادی دارد برخی از مناطق آن با بی آبی مواجه هستند برخی از انها از بیکاری به مناطق دیگر می روند اما یکی از مهمترین مشکلات مناطق مختلف این دهستان نداشتن راه ارتباطی مناسب است به گونه ای که در زمستان به دلیل بارش های زیاد خیلی از این راه ارتباطی مسدود می شوند.

زیلایی روستاها و مناطق زیادی دارد که از نداشتن راه ارتباطی مناسب رنج می برند این مسیرهای ارتباطی گاهی مسدود می شوند و گاها باعث ایجاد مشکلات زیادی برای اهالی روستاهای لعل مینا، زیتون و ماشمی می شود و به گونه ای ارتباط انها با بیرون قطع می شود.

خاکبرداری پل های مسیر ماشمی سفلی و وسطی انجام شده است اما با همان وضعیت نامناسب رها شده اند و اکنون این چند روستا در وضعیت نامناسبی به سر می برند و گویا مدیرکل جدید راه و شهرسازی نیز از این وعضیت بی اطلاع است وگرنه این اختیار را داشت که در صورت تشخیص عدم صلاحیت پیمانکار به شخص دیگری واگذار شود.

پروژه جاده روستای موشمی سفلی به دلیل سوء مدیریت‌ها را آب برد و همانگونه که در تصاویر مشخص است، پل‌ها به صورت خاک برداری و نیمه کاره رها شدند و با بارندگی روز گذشته مسدود شده است.

اگر اتفاق ناگواری برای کسی رخ دهد یا شخصی مریض شود، راه ارتباطی این روستا به دلیل بارندگی کاملاً مسدود و تردد خودروها امکان پذیر نیست و آن زمان است که باید یقه مسئولان را بیشتر بفشاریم که چرا به موقع از این وضعیت جلوگیری نکردند.

در یک سال اخیر مسئولان زیادی از جمله استاندار و نماینده بویراحمد و دنا از زیلایی بازدید کردند و قول ها و وعده هایی به آن ها دادند.

غلام محمد زارعی در سفر اردیبهشت ماه سال جاری به زیلایی به اهالی آن منطقه قول داد نسبت به حل مشکل راه ارتباطی برخی از روستاهای باقی مانده اقدام کند و با همکاری راه و شهرسازی عملیات اجرای یک پل را به سرانجام برسانند، اما پس از گذشت چند ماه خبری از عملی شدن این وعده نیز نشد و پلی که قرار بود راهگشای اهالی موشمی زیلایی باشد، همانند وعده های زارعی با آب باران از بین رفت.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 16 آبان 1397 ، کدخبر: 112401 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین