پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: به محض اینکه مصوبه پرداخت 500 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به این سازمان اجرا شود، آن را برای پرداخت بدهی های معوقه به مراکز درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی دولتی و خصوصی هزینه می کنیم

شعارسال:مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: به محض اینکه مصوبه پرداخت 500 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به این سازمان اجرا شود، آن را برای پرداخت بدهی های معوقه به مراکز درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی دولتی و خصوصی هزینه می کنیم.

طاهر موهبتی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: با پرداخت این اعتبار، اولویت با بدهی‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و خدماتی درمانی بخش‌های دولتی و خصوصی است که پرداخت می‌شود.
موهبتی گفت: چهارشنبه هفته گذشته دولت مصوبه‌ای داشت که 500 میلیون یورو را به زودی ابلاغ کند. در برخی شایعات آمده ممکن است با پرداخت این 500 میلیون، بودجه سالانه سازمان بیمه سلامت کاسته شود که امیدواریم این اتفاق نیفتد، زیرا قرار است این مبلغ صرف بدهی ها شود.
موهبتی بیان کرد: به محض پرداخت 500 میلیون یورو، پرداخت بدهی معوقه ارائه‌دهندگان خدمت را آغاز خواهیم کرد.

*
هزار میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت پرداخت شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت بدون اشاره به میزان بدهی این سازمان از پرداخت هزار میلیارد تومان به ارائه دهندگان خدمت خبر داد و گفت: پرداخت بدهی های سلامت به روز شده است
وی با تاکید بر اینکه پرداخت های بیمه سلامت به ارائه دهندگان سلامت منظم شده است، افزود: البته وظیفه اصلی بیمه سلامت، فقط توزیع مبالغ است که از سازمان برنامه بودجه تامین شده است.
وی ادامه داد: تا پایان این هفته نیز هزار میلیارد تومان اعتبارات به تامین کنندگان پرداخت می شود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: بر اساس قانون 60 درصد مطالبات ارائه کنندگان خدمات سلامت به صورت علی‌الحساب همان موقع دریافت سند پرداخت می شود و برای پرداخت بقیه سه ماه فرصت داریم. تاکنون 70 درصد مطالبات مهر مراکز بخش دولتی و 60درصد مطالبات مرداد و شهریور بخش خصوصی را پرداخت کرده‌ایم.
موهبتی افزود: انتظار این است که بتوانیم این نظم را ادامه دهیم و امیدواریم در پنج ماه باقیمانده، بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.
وی همچنین به پرداخت 500 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: با موافقت صندوق توسعه ملی، سازمان مدیریت و بانک مرکزی، امیدواریم به زودی این مبلغ را دریافت کنیم.
وی در مورد نسخه‌نویسی الکترونیک نیز گفت: تاکنون 45 مرکز در استان کرمان تحت پوشش طرح نسخه الکترونیکی قرار گرفته‌اند و امید است که بتوانیم این طرح را تا بهمن ماه در تمام مراکز استان اجرا کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار27آبان 97، کدخبر: 83103689، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
م.آ75
این بدهی بر چه مینایی یعنی از کجا اومد چرا کنترل نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین