پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نظر حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی مطلوب‌ترین شرایط را فراهم کرده‌ایم تا با آسایش خاطر اقدام کنند.

شعار سال: ولی‌اله سیف در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت گفت: نوسانات در بازار ارز را داشته‌ایم و اقدامات مناسبی را انجام دادیم. اینکه سیاست بانک مرکزی درمورد نظام بانکی چگونه است ما سیاست شناور مدیریت شده را  انتخاب کرده‌ایم که وابسته به عوامل عرضه و تقاضا است.

وی ادامه داد: بانک مرکزی وظیفه خود می‌داند که از ورود شاخص‌های هیجانی در ارز جلوگیری کند و با افزایش  درآمدهای ارزی از وجود ا ین هیجانات جلوگیری به عمل آورد.

سیف گفت: نرخ ارز واقعی را باید در اقتصاد کشور دید،‌ قابلیت و ظرفیت ما به صورت استثنایی خود را نشان داده و ذخایر زیرزمینی، بازار مصرف در منطقه،‌ شرایط را برای عرضه محصولات سرمایه‌گذار به‌وجود آمده است که با توجیهات کافی می تواند اجرا شود.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نظر حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی مطلوب‌ترین شرایط را فراهم کرده‌ایم تا با آسایش خاطر اقدام کنند.

وی افزود: یکی از عوامل موفقیت‌آمیز در پروژه‌ها ترکیب منابع مالی است که حداقل باید 25 درصد از حجم سرمایه‌گذاری کیفیت سرمایه باشد و 75 درصد می‌تواند از طریق تامین مالی داخلی و خارجی باشد.

سیف افزود: با بازار ویژه‌ای که وجود دارد می‌توان حجم منابع از سرمایه‌گذاری را در کشور با توجه به ظرفیت و ایده‌های سرمایه‌گذاری تامین کرد.

رئیس کل بانک مرکزی درمورد مقررات تامین مالی گفت: باید ریسک‌های پیش‌بینی نشده را در موفقیت پروژه در نظر بگیریم استفاده از ابزارهای مناسب برای تامین مالی متناسب با نیازها از جمله این اقداماتی است که تامین مالی در کوتاه، میان مدت و بلند مدت مهم است.

وی آروزی موفقیت سرمایه‌گذاری در عرصه سلامت را خواستار شد و گفت: در این عرصه ساماندهی مناسبی انجام شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس نیوز، تاریخ انتشار 25 فروردین 1395، کد مطلب: 13950225000530: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین