پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳
ورزشگاه قلعه رئیسی یکی از مکان هایی است که در چالش عکس ده سال پیش شرکت داده شده و تصویر آن گویای این مطلب است که این پروژه در 10 سال گذشته پیشرفتی نداشته است و همانند سال 87 بدون تغییر مانده است.

شعارسال: مدتی است در فضای مجازی چالشی به نام چالش "تصویر 10 سال پیش" به راه افتاده است که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در این چالش شرکت کرده اند و تصاویری از ده سال گذشته و تصویر کنونی خود، خانه، خودرو و یا محلی زندگی خود را در صفحات شخصی شان به اشتراک گذاشته و تغییراتی را که طی این مدت داشته اند را نیز در کنار آن به اشتراک گذاشته اند.

ورزشگاه شهرستان قلعه رئیسی بخش چاروسا نیز یکی از این مکان هایی است که در این چالش شرکت داده شد، تصویر زیر گویای این مطلب است که این پروژه در 10 سال گذشته پیشرفتی نداشته است و همانند سال 87 بدون تغییر مانده است.

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در چند هفته اخیر طی دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشت از جذب اعتبار برای احداث این ورزشگاه خبر داده بود.

اکنون باید ببینیم این وعده به سرانجام می رسد یا خیر؟ و این که اگر در سال 2029 باز هم چالش عکس 10 ساله راه بیفتد، ساخت این ورزشگاه به پایان می رسد یا خیر؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار:1بهمن1397 ، کدخبر: 114836: www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین