پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
استاندار قم گفت: کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان در ایام پایانی سال تامین شده است و این محصولات درنمایشگاه ها و بازارچه های عرضه مستقیم کالا، توزیع می شود.

شعارسال: بهرام سرمست گفت: توزیع و عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان باید به نحوی باشد که رضایت کامل ایشان فراهم گردد.

وی ادامه داد: درقم برای مبارزه با قاچاق به خصوص در زمینه دام زنده اقدامات گسترده و قابل تقدیری انجام شد و این پیگیری ها برای ساماندهی بیشتر محصولات پروتئینی ادامه می یابد.

سرمست همچنین گفت: اعضای شورای تامین استان همکاری و تعامل سازنده ای با یکدیگر دارند که نمود آن در سطح امنیت بالای قم مشخص است و در ایام پایانی سال باید این همکاری ها گسترش یابد.

وی افزود: دستگاه های خدمت رسان استان باید به دنبال جذب رضایت کامل مردم باشند و از هرگونه نارضایتی و بروز تجمعات ناشی از آن پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: بنده شاهد بودم برخی دستگاه ها در انجام وظایف خود فرافکنی می کنند که این مساله ممکن است منجر به بروز تجمعاتی شود، در همین رابطه از دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود که پاسخگوی وظایف خود باشند و بتوانند مسائل حوزه کاری خود را حل کنند.

سرمست گفت: اگر مسائل معیشتی و اقتصادی مورد توجه قرار نگیرد، موجب شکل گیری مشکلات سیاسی و امنیتی می شود و این برای مدیریت استان اصلا قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای 368 طرح با اعتبار هشت هزار و صد میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای یکهزار و 500 تن به مناسبت دهه مبارک فجر در قم، افزود: بیان این دستاوردها برای مردم امید آفرین است و ما مسئولان وظیفه داریم سطح خدمت رسانی خود را روز به روز گسترش دهیم.

استاندار قم در ادامه با بیان اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: از تمامی سازمان های دولتی و مردم دعوت می شود به تناسب جایگاه قم در این مراسم شرکت کنند و همچنین نسبت به برگزاری آیین های عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان، کارنامه گذشته و برنامه آینده ایشان مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مدیران باید در جذب و پیگیری اعتبارات استانی و ملی اهتمام لازم را داشته باشند و از ظرفیت نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

سرمست گفت: برای اجرای برنامه های عمرانی و توسعه ای استان نیازمند استفاده از مدیران با انگیزه و اثر بخش هستیم.

وی افزود: مدیران در انجام کارهای خود باید نگرش سیستمی داشته باشند تا مسائل استان به صورت تعاملی حل و رضایت شهروندان جلب شود.

وی ادامه داد: اگر مشکل و اختلافی میان مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد باید توسط استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی حل گردد و تا جایی که امکان دارد نباید این گونه مسائل به دستگاه قضایی کشیده شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:21بهمن1397 ، کدخبر: 810700: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
تامین شدن کالا یه مسئله است تهیه کردن این کالا یه مسئله دیگه مشکلات اقتصادی انقد زیاده که نمیشه دیگه چیزی تهیه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین