پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
وزیر بهداشت گفت: یکی از اولویت‌های اصلی وزارت بهداشت، توسعه اورژانس‌ها و استقرار بخش‌های سوختگی متمرکز در کنار اورژانس‌ها برای خدمت رسانی سریع‌تر به مردم است.

شعارسال: سعید نمکی در حاشیه افتتاح بخش اورژانس بیمارستان راه زینب در شهرستان بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران افزود: بخش سوختگی از بخش‌های مهم بیمارستان‌ها است که با توجه به اهمیت حیاتی بیماران سوانح سوختگی، باید ظرفیت های لازم برای به روز رسانی خدمات و خدمات دهی بیشتر به مردم در این حوزه فراهم شود.

وی ادامه داد: در این روز تعدادی پروژه خدمات درمانی در ماهشهر و بندر امام با مشارکت خیران استان و وزارت بهداشت به بهره برداری رسید که امید است اجرای چنین پروژه هایی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم همچنان تداوم داشته باشد.

نمکی بیان کرد: عمده‌ترین مشکلات این مناطق کمبود نیروی انسانی و نیروهای متخصص و‌‌ همچنین مجزا شدن شبکه بهداشت و درمان است که به این مشکلات به زودی رسیدگی می شود.

وزیر بهداشت گفت: در کم‌ترین زمان ممکن با هماهنگی‌های لازم از سوی وزارت بهداشت و با نگاه به تقسیمات کشوری، کمبودهای مورد نیاز بخش بهداشت و درمان شهرستان های ماهشهر و بندر امام را برطرف می کنیم.‌ همچنین برنامه‌های مفیدی با همکاری نیروهای مسلح ، وزارت نفت و برخی دستگاه ها برای خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان در دستور کار است تا با مکانیزم جدید از تمام امکانات کشور برای رفع کمبودها استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: این اقدامات بی شک ضریب خطای مجموعه های حوزه بهداشت و درمان را کاهش می دهد و هزینه‌های سربار این مجموعه ها را نیز کمتر می کند.

گفتنی‌ست سه پروژه خدمات درمانی در ماهشهر و بندر امام شامل طبقه دوم ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 و طبقه اول ساختمان مرکز خدمات جامع شماره یک شهرستان ماهشهر و همچنین بخش اورژانس بیمارستان راه زینب بندر امام روز پنجشنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران پزشک، تاریخ انتشار:25بهمن1397 ، کدخبر: 11065: www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین