پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: سازمان جهانی بهداشت از تمام ظرفیت خود ‏برای کمک به نظام سلامت ایران استفاده می‌کند.‏وی ادامه داد: سازمان جهانی بهداشت به همراه سایر سازمان‌های همکار، گروه فرعی برای تامین تجهیزات بخش سلامت تشکیل داده است. در حال ‏حاضر مشکلی که وجود دارد این است که تامین کنندگان همکار سازمان جهانی بهداشت نیستند یا اینکه نمی‌توانند از سیستم بانکی ‏استفاده کنند.

شعار سال: کریستوف هاملمان در نشست مشترک با سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران که با هدف ‏توسعه همکاری‌های سلامت محور برگزار شد درباره موضع مشخص سازمان ‏جهانی بهداشت در مورد تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: ‏نیازی به تکرار موضع سازمان جهانی بهداشت در این زمینه نیست و سازمان ملل در این زمینه اعلام نظر کرده است. با توجه به اینکه ‏تجربه‌هایی از قبل داریم و تحریم‌هایی وجود داشته باید از این تجربه‌ها استفاده کنیم تا تاثیر تحریم بر نظام سلامت ایران را کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: سازمان جهانی بهداشت به همراه سایر سازمان‌های همکار، گروه فرعی برای تامین تجهیزات بخش سلامت تشکیل داده است. در حال ‏حاضر مشکلی که وجود دارد این است که تامین کنندگان همکار سازمان جهانی بهداشت نیستند یا اینکه نمی‌توانند از سیستم بانکی ‏استفاده کنند.

هاملمان بیان کرد: البته روش‌های متنوعی برای تامین نیازهای حوزه سلامت ایران وجود دارد و ما از همه ظرفیت خود ‏برای کمک استفاده می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران پزشکان تاریخ انتشار 6اسفند 97، کد خبر: 11133، www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین