پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
استاندار خراسان رضوی گفت: دانشگاه ها برای حل مشکلات استان از جمله آسیب های اجتماعی و کم آبی به شکل برنامه محور وارد شوند و از نظر تامین منابع مالی هم هیچ مشکلی وجود ندارد.وی ادامه داد: مطابق تفاهمی که اخیرا برای کاهش آسیبهای حاشیه شهر مشهد با شهرداری این شهر انجام شد طی سه ماه آینده 66 دفتر تسهیلگری در 66 محله حاشیه شهر به منظور غربالگری و ارائه طرح های کارشناسی ایجاد می شود.

شعار سالعلیرضا رزم حسینی در جمع اعضای شبکه جامع دانشگاه های خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: مباحث مربوط به اقتصاد گردشگری، زیارت، حاشیه شهر مشهد هم از دیگر موضوعاتی است که دانشگاهها می توانند به آنها ورود کنند و طرح دهند.

وی ادامه داد: مطابق تفاهمی که اخیرا برای کاهش آسیب های حاشیه شهر مشهد با شهرداری این شهر انجام شد طی سه ماه آینده 66 دفتر تسهیلگری در 66 محله حاشیه شهر به منظور غربالگری و ارائه طرح های کارشناسی ایجاد می شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مسیر را برای ورود دانشگاهها به عرصه های مذکور هموار می کنیم گفت: مهمترین فعالیت سیاسی امروز، تلاش در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مردم را نباید رها کرد چون جمهوری اسلامی مردم پایه است و اگر این ویژگی را از دست بدهد هیچ چیز ندارد.

رزم حسینی افزود: اداره کشور و استان با اقتصاد مردمی و شرکتهای توسعه گرا باید انجام شود و مثلث توسعه اقتصادی که در نظر گرفته ایم گام مهمی در این زمینه است که در قلعه گنج کرمان هم اجرا شد و موفق بود.

وی ادامه داد: آموزه های دینی هم بر توسعه اقتصادی تاکید دارند چون در سایه امنیت و اقتصاد است که می توان عبادت کرد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد هم در این نشست گفت: دست کم 270 هزار دانشجو در دانشگاههای مختلف استان در حال تحصیل هستند و استان خراسان رضوی رتبه سوم تعداد دانشجویان کشور را در اختیار دارد.

محمد کافی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد پرچمدار دیپلماسی علمی کشور است و بنای کنونی این دانشگاه به جای تمرکز بر توسعه کمی بر دیپلماسی علمی گذاشته شده است و با این دیدگاه هزار و 700 دانشجو از 28 کشور دنیا در دانشگاه فردوسی مشهد با شهریه خود تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: جامعه علمی و دانشگاهی استان خراسان رضوی آماده همکاری با دستگاهها و نهادهای مختلف به منظور توسعه هر چه بیشتر استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 825644، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
جهاد دانشگاهی باید فعالیت مستمر و حضور پررنگی داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین