پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
بهرام سرمست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم اظهار کرد: وجه اصلی این پروژه‌ها مقاومتی بودن است و باید پروژه‌های اقتصاد مقاومتی متفاوت از پروژه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی باشد.
شعار سال:استاندار قم گفت: پیگیر اتصال بخش‌های اقتصادی استان به راه آهن خواهیم بود و این پروژه‌ها جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.
شناسایی محل های استخراج بیت کوین
بهرام سرمست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم اظهار کرد: وجه اصلی این پروژه‌ها مقاومتی بودن است و باید پروژه‌های اقتصاد مقاومتی متفاوت از پروژه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی متوقف شدن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم باشند و کارهای کارشناسی در این خصوص صورت بگیرد تا شاهد اجرایی شدن این پروژه‌ها باشیم.

استاندار قم افزود: پیگیر اتصال بخش‌های اقتصادی استان به راه آهن خواهیم بود و این پروژه‌ها جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

سرمست پایش پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را کار مستمر سازمان برنامه و بودجه دانست و تصریح کرد: باید در این خصوص گزارش ارائه شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان قم باید همکاری لازم را با شرکت توزیع برق استان در زمینه شناسایی اماکن استخراح بیت کوین در استان داشته باشند.

استاندار قم افزود: باید اراضی واگذار شده به سرمایه گذاران که کاری در آن صورت نگرفته است، تعیین تکلیف شود، همچنین باید سرمایه گذاران جدید مورد شناسایی قرار بگیرند و موانع پیش روی سرمایه گذاران فعلی هم برطرف شود، همچنین تولید پنل خورشید در استان هم باید در اولویت قرار بگیرد.

سرمست حرکت به سمت شهر هوشمند را ضروری دانست و تصریح کرد: الزامات و بسترها و ابعاد شهر هوشمند باید مشخص شود و به ایجاد زیرساخت‌های فنی و فراهم آمدن الزامات فرهنگی در این زمینه نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق دولت الکترونیک در استان قم تلاش می‌کنیم و باید به گونه ای در این خصوص صورت بگیرد که شهروندان نیازی به مراجعه حضوری به شهرداری برای دریافت خدمات نداشته باشند، باید شهرداری در این زمینه برنامه زمان بندی شده ارائه بدهد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:16تیر 1398،کدخبر:867349،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
به خدا که اینا باید زیر نظر یه سازمانی انجام بشه که برق دزدی صورت نگیره که نصف مردم تو گرما بمونن تو تاریکی بمونن که یه عده دارن پولدارتر میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین