پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸
سید رضا موسوی مشکینی در دیدار مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم خاطرنشان کرد: امروز با وجود معضلات اقتصادی، مطالبه عمومی نسبت به محیط زیست همچنان با قوت وجود دارد.
شعار سال:مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی استان نیازمند حمایت و ارتقاء سطح علمی و اجرایی در ابعاد مختلف هستند.
تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی قم نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند
 سید رضا موسوی مشکینی در دیدار مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم خاطرنشان کرد: امروز با وجود معضلات اقتصادی، مطالبه عمومی نسبت به محیط زیست همچنان با قوت وجود دارد.

وی بر ضرورت بهره مندی تشکل ها از ظرفیت های گسترده قانونی به عنوان حلقه واسط میان دولت و مردم تأکید کرد و گفت: تلاش می کنیم تا تشکل های زیست محیطی استان قم هرچه بیشتر در تصمیم گیری ها و اقدامات در این حوزه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تراکم بالای جمعیتی و صنعتی در شهر قم، محیط زیست استان را بسیار شکننده دانست و گفت: جلسات اتاق فکر تشکل های زیست محیطی به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از معضلات و چالش های محیط زیست به صورت مستمر در این اداره کل برگزار می شود.

رضا ملک زاده مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قم نیز در این جلسه با بیان اینکه باید برنامه و مدل مشخصی برای آموزش تشکل های مردم نهاد تدوین شود، اظهار داشت: باید برای فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه و ارتقاء حس تعلق شهروندان، برنامه های گوناگونی از سوی دستگاههای اجرایی فراهم شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:26تیر1398،کدخبر:www.ilna.ir،787015

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین